Publicitat
Política · 15 de Setembre de 2020. 14:35h.

Torra, a punt de caure

Budó apel·la a la "solidaritat antirepressiva" del Parlament

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha apel·lat a la “solidaritat antirepressiva” durant la roda de premsa de l’Executiu català. Budó ho ha fet en un moment en que la probable inhabilitació de Torra està al caure i quan el president no compta amb gaires suports més enllà de JxCat. La relació amb ERC està trencada i dubtosament tindrà el suport del PDeCAT després de la trencadissa amb JxCat.

Budó s’ha queixat de “la repressió que novament un president de la Generalitat patirà”. La consellera ha recordat que tant Artur Mas com Carles Puigdemont ja van ser “apartats” del seu càrrec. També ha assegurat que Torra s’enfronta a una inhabilitació per “defensar la llibertat d’expressió”.

La portaveu ha apostat per les “mostres de solidaritat antirepressiva”. “Situar-nos en l’escenari de després seria normalitzar la repressió”, ha considerat, a més de lamentar que “estem a dos dies que aquest fet es pugui produir”.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#11 Fígaro, Barcelona, 16/09/2020 - 09:05

Estos indepes son primarios. Se les mete una idea en la cabeza y en lugar de ser la cabeza quien domine la idea, es la idea quien les domina la cabeza. Llevan orejeras como los burros que tiran de la noria para sacar agua

#10 Albert, El vendrell, 15/09/2020 - 23:54

President, obri les pressons, obri les pressons...

#10.1 Resposta institucional, Chez Fangue, 16/09/2020 - 12:45

I un be negre....i un be negre!!

#9 VRaptor, Alicante, 15/09/2020 - 23:40

Y este personajillo que solo repite mantras de odio ya manidos por repetidos ¿ qué futuro tiene cuando deje de mamar de los presupuestos ? Supongo que siendo farmacéutica podrá seguir vendiendo analgésicos y mascarillas o hincharse a antidepresivos, porque va a ser muy duro de tocar el poder a la mera nada. Podrá hacer ganchillo de lazos amarillo

#9.1 Te lo explico, Girona, 16/09/2020 - 12:47

Un futuro de cojón de mico, más de 100 mil euracos anuales, coche oficial con chófer y secretaria mamalluda. Aparte de los aplausos de los borregos de Girona cuando pase por la rambla.

#8 Flanagan, Tabarnia City, 15/09/2020 - 20:06

Se aproxima el final de semana kleenex,menudas lloreras prucesaires nos esperan,jajaja.

#8.1 Nudistes per la independència, L´Escala de Les Anxoves, 16/09/2020 - 15:46

Doncs jo estic disposat a oferir el meu llaç groc per eixugar aquestes llàgrimes! Dempeus! Seguim! en pilotes!

#7 Venanci, Barcelona, 15/09/2020 - 19:59

Aquest sí que quan l'expulsin haurà de fer ús dels escoltes quan es vulgui passejar pel carrer, perque aquells que anomenava "besties en forma humana" li diran quatre coses si es creuen amb tant miserable personatge. El mal que ha fet un dia o altre li passarà factura. S'ha acabat de fer el gallito i tenir llicencia per insultar i denigrar.