Publicitat
Política · 31 de Juliol de 2018. 09:00h.

Torra difon fake news

Comparteix un muntatge de la presidenta d'Estònia demanant la llibertat del presos

Torra difon fake news

El president de la Generalitat, Quim Torra, va compartir una fake news a través del seu compte de Twitter. Torra va compartir una foto manipulada de la presidenta d'Estònia, Kersti Kaljulaid, demanant la llibertat dels presos polítics.

 La fotografia que va compartir el president -s'ha eliminat el RT- és un muntatge amb una altra foto en què demana la llibertat d'Oleg Sentsov, un cineasta ucraïnès condemnat per Rússia, la llibertat han demanat tant a Ucraïna com la Unió Europea i els Estats Units.

El tuit que va compartir Torra deia: "Aquesta foto no sortirà a cap mitjà de comunicació, però la deixo aquí. Aquesta és la presidenta d'Estònia, Kersti Kaljulaid demanant la llibertat dels #PresosPolítics, no és un petit gest, és la primera vegada que un mandatari internacional demana la seva llibertat".

Aquest comentari porta més de 3.000 RT i 3.500 agradaments. Altres usuaris han fet circular el muntatge a través dls seeus perfils a les xarxes socials. La fotografia original demanant la llibertat de Sentsov la va difondre un diputat del parlament d'Estònia el passat mes de maig.



 

Publicitat

79 Comentaris

Publicitat
#41 catalanoide , Bcn , 01/08/2018 - 11:34

Fake president

#35 La victima, Lloret, 01/08/2018 - 03:01

Este quien es?

#34 Pepet, Sabadell, 31/07/2018 - 20:05

Això és el que tenim; el President de Catalunya utilitzant "fake news". Qué més hem de veure , per entendre que tenim un Govern amb capacitat per mentir constantment, per contentar als seus?
Una vergonya de País sense Govern!

#33 Alejandro, Barcelona, 31/07/2018 - 18:19

Y ahora llega Superman, en forma de Borrell y pone las cosas en su sitio desmintiendo y deshaciendo las mentiras del procés. ¡¡¡Borreell, socorrooooo!! Esto ya dura demasiado, alguien tiene que poner las cosas en su sitio.XD

#33.1 Jordi br, L'h, 31/07/2018 - 23:55

Ya lo esta haciendo, las embajadas y el diplocat vuelven a estar en su sitio

#33.2 Alejandro, Barcelona, 01/08/2018 - 10:22

Sí, Jordi pero, VIGILANDO MUY DE CERCA SUS CONTENIDOS, VIGILANDO CON LUPA PARA LO QUE SE UTILIZAN. Dí eso también, Jordi que, cuentas lo que quieres.

#33.3 Jordi BR, L'H, 01/08/2018 - 10:56

Yo te hablo de hechos, si vigila o no vigila, si puede controlar a la vez las diferentes embajadas y el diplocat ya me parece digno de un superhombre y no olvidemos la edad que tiene, no lo digo de forma peyorativa, lo mismo digo sobre Maragall. Estemos o no deacuerdo con lo que hace, es lo mismo q el anterior gobierno

#33.4 Alejandro, Barcelona, 01/08/2018 - 21:10

#33.3

¿Acaso no sabes que en cada país que hay una Delegación catalana hay también un embajador español, y que Borrell tiene a sus subordinados que tienen un trabajo por hacer y que le informan puntualmente de cuanto pueda acontecer en esas Delegaciones Comerciales? Creí que lo sabías.

#31 Yolanda , Girona , 31/07/2018 - 16:48

Y tantas otras chuminadas que circulan por la red! Es vergonzoso que se dé veracidad a estas cosas. Son unos manipuladores, y encima se lo creen y lo difunden como primicia. Como dice el refranero, no puedes pedir peras al olmo...