Publicitat
Política · 6 de Febrer de 2020. 14:57h.

Torra es passa pel folre la separació de poders

El president demana "aturar totes les causes judicials"

Torra es passa pel folre la separació de poders

El president de la Generalitat, Quim Torra, ha demanat la "fi de la repressió, l'amnistia i la desjudicialització de la política". Torra ha demanat explícitament "aturar totes les causes judicials" malgrat la separació de poders.

L'independentisme ha acusat sovint l'Estat de judicialitzar la política, però en el fons això és el mateix tot i que al revés. El president també ha demanat "bilateralitat amb l'Estat" i "ser reconegut com a subjecte polític que pren decisions", una vella aspiració de l'independentisme.

Torra ha demanat, en aquest sentit, un "diàleg de tu a tu" del qual no és exempt la rebuda que ha tingut Pedro Sánchez a Palau -semblava la d'uun cap d'estat en viatge internacional-.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 NENE, Tabarnia, 07/02/2020 - 09:46

De quien depende la fiscalia? Pues eso

#4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 06/02/2020 - 21:21

Cuando el presidente Cum fraude se reúne con el usurpador de la Autonomía Catalana es porque no es trigo limpio.

#3 botifler1914, Waterpus, 06/02/2020 - 16:23

El que se acuesta con niños...

#2 Nudistes per la independència, L´Escala de Les Anxoves, 06/02/2020 - 15:48

El folre? El folre de què? Els patriotes de debò no en necessitem,de folres. Ho fem tot a pèl.Seguim!

#2.1 La Mare Superiora, Guernsey, 06/02/2020 - 16:08

Doncs miri que jo al col.legi de monges vaig estudiar costura i jo tampoc sé a quin folre es poden referir.

#2.2 pepe, andorra, 07/02/2020 - 14:31

los patriotas no se creen mejor q nadie por haber nacido en un lugar determinado, solo están orgullosos de su lugar de nacimiento. El nacionalismo se cree mejor q nadie por haber nacido en un lugar determinado y actúan en consecuencia.

#1 Fierecita, Montgat, 06/02/2020 - 15:40

Pero Torra, atontao! pero no eras ya república? para que mendigas.
(mejor cuidate que Lledonres te está esperando).