Publicitat
Política · 3 de Setembre de 2020. 11:00h.

Torra intenta salvar els mobles amb una remodelació

Sacrifica Buch, Chacón i Vilallonga

Torra intenta salvar els mobles amb una remodelació

El president de la Generalitat, Quim Torra, prepara aquest dijous una remodelació de Govern que podria arribar a tres consellers, segons informa La Vanguardia.

Entre els responsables que deixaran la Generalitat es troba el conseller d'Interior, Miquel Buch. La consellera d'Empresa Àngels Chacón podria ser una altra de les afectades i la tercera, la consellera de Cultura, Mariàngela Vilallonga.

La remodelació de l'executiu català es produeix després de la ruptura en el si de l'espai posconvergent, que els afins de l'expresident Carles Puigdemont hagin trencat amb el PDECat, provocant així que el Govern estigués format per tres partits (ERC, Junts i PDECat).

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#11 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 03/09/2020 - 21:44

Per cert, penseu que jo estic disposat a qualsevol sacrifici per la causa!!

Penseu en mi!! Estic aquí pel que calgui!!

Quanta dignitat!!

#11.1 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 04/09/2020 - 18:35

A més, tinc bones referències. Soc del Grup de Joves Subvencionats Matafluguencs! Portem a terme una intensa activitat cultural consistent sobretot en insultar als fatxes que trobem a les xarxes socials!!

Estic al vostre servei!! Tot per la Pàtria!!

Quanta dignitat!!

#11.2 Ciseta Vilaplana, Santa Eulàlia del Raspall, 04/09/2020 - 18:36

I tant que sí, Narcís!! No es pot desperdiciar el teu talent!! Jo segueixo amb lo meu de perseguir els barbarismes que és una tasca que no em deixa ni un respiro!!

#10 joan, manresa, 03/09/2020 - 17:40

El Casal,17:43 h.-Catalunya i en el cor de la seva política,fa anys i anys que pateix un greu i que no te per el moment cap cura posible.,parlem de la "PARTIDITIS..".Sr.Torra..,ni amb milers de remodelacions salvaria ni els mobles ni la barraqueta..ni portan-los tots a banys a Lourdes.,i Vosté com a cap de colla..Sr.Torra ,ELECCIONS,no ya mes

#9 Jvcs, barcelona, 03/09/2020 - 16:54

La realidad es muy diferente y se llama encuestas internas , dan fé de la debacle electoral a todos los niveles del hundimiento.El estado de caos policial con menas , okupaciones y falta clamorosa de seguridad publica y la pandemia que no han hecho Nada ! en estos meses va a explotarles en la cara.
Lo primordial dimitir todo el desgv no se atreven

#8 Alejandro, Villadecans, 03/09/2020 - 15:42

Ahora dejar a los amiguetes bien colocamos se le llama remodelación

#7 Daniel, Tokio, Texas, 03/09/2020 - 15:28

Cómo está últimamente de revuelto el mundillo separata. Albert Donaire el último, en los dos sentidos.