Publicitat
Política · 19 d'Abril de 2018. 18:53h.

Torrent no passa de l’alcalde de Ginebra

Cap autoritat federal de Suïssa

Torrent no passa de l’alcalde de Ginebra

Roger Torrent amb Rémy Pagani (foto: Parlament)

L’alcalde de Ginebra, Rémy Pagani, ha estat l’única autoritat que ha rebut el president del Parlament, Roger Torrent, després que aquest dimecres es reunís amb alguns membres del Comitè de Drets Humans de l’ONU. Cap autoritat federal Suïssa s’ha trobat amb el president de la cambra catalana.

Pagani ha afirmat en declaracions als mitjans de comunicació que ofereix la seva ciutat per fer de mediadora entre Catalunya i l’Estat per “trobar una solució”. “Suïssa, i Ginebra en particular, queda a disposició de totes les parts per trobar un acord”, perquè “hi hagi un veritable diàleg, no un diàleg on un esquivi l’altre, sinó on s’exposin els problemes i es trobin solucions”.

De la seva banda, Roger Torrent ha agraït l’oferiment de l’alcalde de Ginebra i ha considerat que “és un posicionament polític molt important”. “Entenem l’oferiment com a molt valuós perquè és el que busquem, la implicació política d’Europa”, ha assegurat el president del Parlament.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#18 Aromas de Sarria de Ter, Palafrugell, 20/04/2018 - 12:02

Ha sido todo una cumbre donde se han tratado temas importantísimos para el mundo.

#17 Telamarinera , Vilanova , 20/04/2018 - 05:19

Entre Cat y el Estado??!!! Será entre catalanes, entre un 50% y el otro 50%.

#16 Alejandro, Barcelona, 19/04/2018 - 23:44

Pero qué se pensaba? Que allá a donde vayan todo el mundo va a caer rendidos a sus pies, y a sus mentiras? Qué poca conexión con la realidad, XD; tal vez por eso y por su ineptitud nos han llevado a la situación en que estamos. No puedo entender qué pasa por la cabeza ,ni qué tienen en ella los que los apoyan, los que creen sus mentiras.

#13 catafracto, Barcelona, 19/04/2018 - 21:20

Una foto con el alcalde ultraizquierdista de Ginebra y un ofrecimiento para salir del paso... ¡Europa media! ¡Jajajajajaaaaaas!!! Patético.

#12 M, Sabadell, 19/04/2018 - 21:14

Es de pena ver al presidente del parlamento catalán recibido en mitad de la calle y a media escalera, debe ser que el alcalde de Ginebra no dispone de despacho oficial, o quizás era que pasaba por allí en aquel momento y se han encontrado.
Siempre podrán venderlo como un éxito, ya que no se han visto debajo de un puente, o en una callejuela.

#12.1 Lobisome, BCN, 20/04/2018 - 07:21

En efecto, no quién, sino dónde lo "recibe"! Si el titular hubiera sido "Torrent se encuentra al alcalde de Ginebra en unas escaleras y lo saluda" también habría pasado... Si algo hemos aprendido de los secesionistas es que el bochorno no conoce límite, cuando uno cree que han llegado al fondo, ellos se ponen a excavar.