Publicitat
Política · 24 de Febrer de 2018. 20:11h.

Torrent tampoc rebrà Felip VI

El president del Parlament al·lega que “no ha dedicat ni una sola paraula al miler de ferits de l'1-O”

Torrent tampoc rebrà Felip VI

Roger Torrent

El president del Parlament, Roger Torrent, ha anunciat aquest dissabte que no participarà en la recepció oficial a Felip VI amb motiu de la inauguració del Mobile World Congress, però en canvi, sí que assistirà al sopar posterior que presidirà el monarca al Palau de la Música.

“El cap d'Estat no ha dedicat ni una sola paraula al miler de ferits de l'1 d'octubre per l'actuació de la guàrdia civil i la policia nacional”, ha argumentat Torrent en un comunicat, alhora que afirma ser “absolutament conscient del seu paper institucional”.

El president de la cambra catalana també ha al·legat que “el seu discurs del 3 d'octubre emparava l'actuació del govern espanyol i no apostava en cap cas per la política com a via per a resoldre els conflictes polítics”.

Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#26 Carlos Gomez, no reirse que es peor, 25/02/2018 - 22:06

Ja han tornat els despiatats cassolaires.

Ja ho vaig avisar, que no us confiesiu. Amb aquesta gent no es pot baixar mai la guardia.

#25 Ramon, Terrassa, 25/02/2018 - 16:04

Torrente, vete a tu casa. Nadie te echará de menos.

#25.1 Aclaración, Barcelona, 26/02/2018 - 10:10

En su pueblo existe una industria papelera "española" que da trabajo a más de 400 de sus vecinos.

#24 aina dos, reus, 25/02/2018 - 15:38

a que be. a. fer servir el dret de cuixa, no cal

#23 Meritxell, Manresa, 25/02/2018 - 12:34

Aquest pobrediable s'ha proposat sobrepassar el nivell mes baix mai vist en el carrec que malhauradament ocupa. Quan el van elegir ja es preveia que seria de la mateixa calanya que la Forcadell pero de moment la supera amb baixesa. Ambdos pero son els hereus d'aquella Erc que ja es va patejar l'autogovern amb el funest Companys, res de nou

#22 Laila, Bcn, 25/02/2018 - 11:40

Els qui diuen que Torrent no representa TOTS el catalans que es preguntin si el Rei es va adreçar a TOTS els catalans. Ni tans sols unes paraules als ferits i una disculpa cap a qui va perdre un ull per una arma prohibida.

#22.1 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Supremacistas, corruptos y mártires., 25/02/2018 - 13:32

ferits?
¿Cuales?¿los 1500 que chorreaban sangre? ¿o la fanática a la que le partieron los dedos, uno a uno? Ah, y además dice que la metieron mano... ja, ja.
¡¡¡tiritas y kleenex!!!
"Qui va perdre un ull per una arma prohibida"
Lo que os gusta llorar... y la del ojo, ¡¡¡QUE FUERON LOS MOZOS!!!.
El odio es muy malo y el odio catalan

#22.2 Purria Separata, Mollerussa, 25/02/2018 - 13:34

Flipa menos, mariposuela. Ni hubo 900 heridos ni cierto material antidisturbios está prohibido. Sólo para los mossos que son unos 'destralers' que lo usaban para dejar tuertos a ciudadanos que pasaban por allí, como Ester Quintana.
No como el sr. Roger Español, que fue grabado provocando y agrediendo reiteradamente a las fuerzas del orden públi

#22.3 Tabarnés puro, Barcino, 25/02/2018 - 14:28

Aquí los pacíficos cat-gudaris y el sr. Roger Español en acción: https://m.youtube.com/watch?v= 0wNcgysZ_hg
Se atrapa antes a un mentiroso que a un cojo!