Publicitat
Política · 3 de Març de 2019. 16:00h.

Tot va començar amb Pujol

Duran diu que va preparar l'opinió pública per assumir “el credo sobiranista”

Tot va començar amb Pujol

Artur Mas i Jordi Pujol, en una imatge d'arxiu

L'exnúmero dos de CiU i exlíder d'Unió Democràtica, Josep Antoni Duran i Lleida, ha afirmat en una entrevista al suplement dominical d'El Periódico que l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, va utilitzar els seus anys de govern per introduir el “credo sobiranista” a la societat catalana.

“Durant els seus anys de govern, de manera tàcita, estava preparant l'opinió pública perquè pogués anar assumint el credo sobiranista”, ha assegurat Duran. També ha considerat que l'expresident de la Generalitat “sempre” ha estat independentista, però mai va proposar l'autodeterminació perquè “tenia la intel·ligència suficient com per saber que era impossible”.

L'exlíder d'UDC ha assenyalat que “Pujol sap que no és possible la independència, tot i que ara es manifesta independentista”. “Ell diu que ha evolucionat però jo crec que en el fons sempre ho ha estat. Amb tot, Pujol mai s'hagués deixat arrossegar per assessors perquè tenia el seu propi criteri”, ha sentenciat Duran i Lleida.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#15 Josep, Lleida, 04/03/2019 - 08:46

Al Pujol, l'UNIC que li ha interessat és el poder, la resta era tot maquillatge. A l'ubic que ha estat fidel, ha estat a la FAMIGLIA, entenent això com un tot, perque ell matava elefants com el juanca. Pero eren parts avingudes. Lo important eren els interessos de la FAMIGLIA. I si va triar un idiota com el Mas ere per poder posar un fill com hereu

#14 Sarola, Castelldefels, 04/03/2019 - 07:12

Jordi Pujol, "El Gran Nazi", es el máxim responsable del gran del.licte, contra els Drets Fonamentals dels Infants, com ha sigut i es l'Inmersió Llingüistica. ¡ Malaït siguis !.

#13 Neferu, Barcelona, 03/03/2019 - 19:10

Sí, señor.Todo comenzó en los años 90 con el programa 2.000 de autoría Pujoliana.. Él muy ladinamente fue preparando y adentrándose en los cerebros de quienes se dejaron engañar mientras iba aumentando su faltriquera depositada en los bancos extranjeros. ¡Y no le pasará ni le harán devolver absolutamente nada!¡¡País de ladrones y tontos!

#13.1 Jordi BR, L'H, 04/03/2019 - 00:41

La patraña del programa 2000 solo se la pueden creer los que se quieren dejar engañar. Tan minucioso era el programa que ha conseguido que los catalanes tengamos la natalidad mas baja de los últimos años, la destrucción de CIU, etc... A ver si os dais cuenta que Duran tira el ultimo cartucho para que alguien le repesque

#13.2 Jordi BR, L'H, 04/03/2019 - 00:43

Por enésima vez, explícame porque en cada Diada cuando los independentistas eramos 4 gatos, le recibíamos al grito de botifler un año sí y otro también.
Lo que te explico yo, es porque no entrará jamás en prisión; el Estado le debe a Pujol que haya frenado el independentismo todos estos años; vuestro socio...fracasó

#13.3 larepublicanoexisteidiota, Barcelona, 04/03/2019 - 16:18

Jajajaja, es que me troncho con tus paridas, Jordi, mejor que Comedy, felicidades

#13.4 Neferu, Barcelona, 04/03/2019 - 21:03

Sólo una cosa Jordi: Eres patéticamente crédulo. Agur, que te vaya bien.

#13.5 Jordi BR, L'H, 05/03/2019 - 10:48

YA estamos acostumbrados a que cuando os pillan argumentando, soltáis 4 insultos...es lo que tiene el fanatismo nacionalista español que abandera VOX y que tira de C's, PP y cia. Respeto vuestro nacionalismo, pero al ponerlo al extremo lo deslegitimáis, qué pena

#13.6 iñigo, castello, 05/03/2019 - 12:01

El referido programa 2000 ha sido documentado e incluso fue publicado en prensa en el año 90. En cuanto al pensamiento de Pujol, de todos es conocido que antes que indepe fue estratega. Y sabía que la independencia sólo sería posible bajo un control social. Le insultabais porque aún no era el momento para que el nacionalismo se quitara la careta.

#12 Chris, Lleida, 03/03/2019 - 17:45

Programa 2000, o cómo construir una nación desde 1990, mientras el estado se fuma un puro (que todavía le dura).

#11 Laughter, L'H-España, 03/03/2019 - 17:44

"Durant els seus anys de govern, de manera tàcita, estava preparant l'opinió pública perquè pogués anar assumint el credo sobiranista"... O sea, en román paladino y sin tanta perífrasis: Que se dedicó al adoctrinamiento separatista de la población.