Publicitat

Crits contra els participants a la cimera del pacte fiscal

Tots reben igual

Junqueras, a l'arribada a Palau

Els principals líders polítics han estat increpats a la seva arribada al Palau de la Generalitat per participar en la cimera sobre el pacte fiscal. La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, ha vist com un home amb un megàfon li ha retret les retallades i ha mostrat el seu malestar perquè no s'ha aturat a escoltar-lo.  El president d'ERC, Oriol Junqueras, sí que s'ha aturat a escoltar l'home, que l'ha instat a no fer servir mai "la sanitat privada".

El president de la Generalitat, Artur Mas, presideix avui la segona cimera sobre el pacte fiscal amb la participació de totes les forces polítiques amb representació parlamentària. Acompanyaran el president el conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, i el portaveu del Govern i secretari general de la Presidència, Francesc Homs.
 
En aquesta segona cimera, després de les converses que s’estan fent entre el Govern i els diferents grups parlamentaris, s’intentarà concretar el contingut de la proposta de pacte fiscal, així com la forma i el marc en què s’orientarà la votació que tindrà lloc el pròxim 25 de juliol al Parlament de Catalunya.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#8 Amat Martinez, Barcelona, 13/07/2012 - 13:42

Al e.notícies NO TOTS REBEN IGUAL. Els vídeos que exposen només fan referència a ERC, PP i C.s. i pel que es veu el qui mes re (com sempre) per part del e.notícies es ERC, (a la portada) i la majoria de comentaris. El RIUS, avui pot tornar a passar per la CAIXA de CiU-PSC a cobrar.

#8.1 Xavi, Barcelona, 24/07/2012 - 16:16

Amat, los de CIU y PSC está vez se me escaparon pero no se escaparán la próxima... ;)

#7 ramon, barcelona-c, 13/07/2012 - 11:08

El primer problema del país es el jovent tan amoïnat per el menjar sà ,ecologic i ser feliç , el hippies amb uns anys de retard però avans per mes bàsic es el nivell d'intel.ligencia col.lecctiu la cosa mes fàcil manipular un catalanet exaltat i irrflexiu "fotem pena"

#7.1 Javi, Barcelona, 16/07/2012 - 13:11

Más equivocado no puedes estar Ramón, soy Ingeniero de Telecomunicaciones con un 8 de nota final así que mi nivel de inteligencia te lo puedes imaginar. En el vídeo sólo se ve una parte, lástima que no pude grabar el resto porqué fue simplemente sensacional. Escribe menos y haz más.

#6 Javi, No queremos nacis en Catalunya, 12/07/2012 - 23:31

Soy el del vídeo, me conoceréis de otros vídeos como "primera protesta del govern" o de la primera cimera del pacte fiscal.

Mirando algunos de vuestros comentario me ha dado la sensación de ser un judío en la Alemania de Hitler. Yo votaría la independencia pero antes limpiaría Catalunya de nacis ;)

#5 Tomppa, Sabadell, 12/07/2012 - 18:51

Perquè aquestes espanyols no marxin cap al seu país ? Quina mania tenen a viure a colònia ... imperialisme = feixisme i com això contra drets humans ... o hauria de ser!

#5.1 Joan, Bcn (Gràcia), 12/07/2012 - 20:37

Els Espanyols com tu, hem fet la Catalunya actual, perque gent com vos, us la quedeu? Si home!! Ho tens clar! No hi ha diners per pagar-nos tot el que hem fet. Ni amb una intervenció!!!

#5.2 tecnoska, banyoles, 13/07/2012 - 12:14

tu, Juan, que levantaste Cataluña con sudor y lágrimas, vete al pueblo aceituno de donde viniste y levántalo con los tuyos a ver si podéis...tanto que predicais...

#4 MIG, Badalona, 12/07/2012 - 17:24

I més que haurien de cridar al carrer a aquesta colla de pocavergonyes, des de CiU a ERC passant per PSC i PPC, que no es preocupen més que de repartir-se el botí i viure del conte.