Publicitat
Política · 29 de Juliol de 2014. 10:16h.

Trias insta Pujol a “desaparèixer”

L’alcalde de Barcelona té “el cor trencat”

Trias insta Pujol a “desaparèixer”

Trias i Pujol, en una imatge d'arxiu

L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha manifestat que “els que ens hem estimat i estimem el president Pujol, tenim el cor trencat. Quan t'assabentes que el teu pare ha fet un gran disbarat et poses molt trist".

"Ens ha fallat. El que s'ha produït és un desastre", ha indicat, a més d’instar l’expresident de la Generalitat a renunciar a tots els càrrecs i privilegis de què ha gaudit fins ara, "perquè si no ho fa ell, li faran fer”. “El que ha de fer és desaparèixer", ha conclòs. 

"Artur Mas i tot l'equip tenim les mans lliures per començar una nova etapa, des de la nostàlgia, però també des del convenciment que hi ha coses al nostre país que no es poden repetir mai més, i que hem de defensar una cosa bàsica i que és que els polítics hem de donar exemple", ha remarcat.

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#24 El vaixell foradat, Girona, 29/07/2014 - 17:36

L'expert en fugir d'estudi recomana desapareixer quen les coses es posen malament. És evident que l'experiència és un grau.

#22 INMERSIÓN = FRACASO ESCOLAR......................, INMERSIÓN = FRACASO ESCOLAR............., 29/07/2014 - 17:12

1) La inmersión lingüística dispara en Cataluña el fracaso escolar...

2) CAT tiene uno de los MAYORES FRACASOS ESCOLARES de TODA ESPAÑA, por CULPA de La "INMERSIÓN" IMPUESTA y OBLIGATORIA (=En QUEBEC es VOLUNTARIA, a petición de los padres ANGLÓ-fonos)..................................

#22.1 ferran_00, Tiana, 30/07/2014 - 08:37

lo que usted dice es falso. Precisamente Catalunya es pionera, desde la República, en instaurar métodos nuevos para mejorar la educación. Y en las últimas encuestas realizadas en Europa, Cataluna es la comunidad mejor puntuada.

#15 Casper, Bcn, 29/07/2014 - 15:42

Si fuese japonés se haría el Hará Kiri, pero como es de aquí se va con viento fresco a Alemania. Diferencias.

#15.1 fideli, rdnes, 29/07/2014 - 15:59

deu voler fer com Aznar, que l'hara-Kiri te'l facis tu...

#13 M Eugènia Vidal Güixens, Barcelona, 29/07/2014 - 13:41

Dons ara que tothom s´hi abona, jo demano recolsament per en Jordi Pujol i fer-li saber que se li reconeix tot el que ha treballat pel pais

#13.2 JJ, BCN, 29/07/2014 - 15:17

Amb perdó, però el teu comentari sembla el de la dona maltractada que encara surt en defensa del marit. Em pega, però m'estima molt.
En aquell cas es pot arribar a entendre per l'efecte de dominació del maltractador, Però sortir ara a defensar en Pujol, em sembla al.lucinant.

#13.3 Casper, Bcn, 29/07/2014 - 15:43

Es una buena fe, comprensible.

#13.4 laia, bcn, 29/07/2014 - 23:54

Tambe han treballat els bombers i no s'han emportat el 3% durant renta anys.
Qué, recolçant la familia?

#13.5 No m'ho crec, Girona, 29/07/2014 - 23:58

No sabem quant ha treballat per al país, pero es veu que s'ho ha cobrat de valent.

#13.6 Jupel, Barcelona, 30/07/2014 - 11:23

Els que han fet coses pel pais han sigut els treballadors i classes mitjanes pagant religiosament els seus impostos, xata. Aquest pocavergonya ens predicava ética i moral pel mati i viatjava a Andorra per la tarda.

#13.7 M Eugènia Vidal Güixens, bcn, 30/03/2015 - 13:44

JA JA JA

#12 laia, bcn, 29/07/2014 - 13:35

Han de desaparèixer TOTS, perquè TOTS ho sabien, quan Maragall va parlar del 3% al parlament. dissolució i eleccions. Prou de les "quatrecentes families que manen a Catalunya". Prou ja !