Publicitat
Política · 3 de Juny de 2019. 10:26h.

TV3 diu que Puigdemont i Comín són "a l'exili"

Després de la prohibició de la JEC durant la campanya electoral

El TN Vespre del diumenge 2 de juny ha afirmat, a través del seu presentador Ramon Pellicer, que tant l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont com l'exconseller Toni Comín es troben a l'exili. Durant la campanya electoral, la JEC va prohibir fer servir la paraula exiliats per a referir-se a aquests polítics, però ara TV3 l'ha recuperada.

"D'aquí quinze dies els eurodiputats espanyols hauran d'anar a recollir l'acta al Congrés. El dia fixat és el 17 de juny, però caldrà veure com ho faran Carles Puigdemont, Toni Comín, que són a l'exili, i Oriol Junqueras, que és a la presó de Soto del Real", ha informat Pellicer.

Publicitat
Publicitat

46 Comentaris

Publicitat
#25 Terrícola, Barcelona, 04/06/2019 - 13:08

Dons que diguin el que vulguin, ja està bé home!!! A aquestes alçades ja ténen el cupo fet. No crec que convencin a ningú més. 2.200.000??? Que s'ho vagin creient.

#24 catalanoide , bcn, 04/06/2019 - 09:06

Con lo fácil q es decir fugados!, o procesados rebeldes

#24.1 Jorge, Barcelona, 04/06/2019 - 09:39

Si lo dicen, el director y los presentadores se juegan el puesto.
Por el pan baila el perro.

#23 Destroyer 2.0, Barcelona, Tabarnia, España., 04/06/2019 - 08:23

Esta gentuza arrastrada con tal de cobrar dirán lo que haga falta. De periodistas no tienen nada solo se dedican a chapotear en la mierda nacionalista. Cierre de TV3% ya y despido de todos sus mercenarios. Ahorraremos 500 millones de euros al año y con ese dinero todas las casas catalanas disfrutarán de Nefrix y la champion.

#22 Feinmann, Valencia, 04/06/2019 - 02:43

Exiliados de los que nadie habla: son gente que no ha cometido ningún delito, son gente a la que se les ha hecho imposible vivir en Cataluña por el acoso de los separatistas

#21 Guido, Bcn, 03/06/2019 - 22:19

En todas las épocas los líderes catalanes que han luchado pacífica y democráticamente por la libertad de Cataluña han sido perseguidos con saña y violencia por el fascismo y totalitarismo.

#21.1 Feinmann, Valencia, 04/06/2019 - 02:25

Si, ya en tiempos del imperio romano ocurría eso. Ya entonces eran franquistas

#21.2 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona, 04/06/2019 - 09:47

pacífica y democráticamente como Companys y sus acólitos con la gente que hizo torturar y matar?

tenéis una imagen muuuy deformada de la historia, seguramente fruto del intenso bombardeo de falsedades al que os han sometido