Publicitat
Política · 5 de Juny de 2019. 16:13h.

"TV3 et presenta com un feixista per ser partidari de la unitat d'Espanya"

Nacho Martín denuncia que "assenyalen, discriminen i menyspreen els catalans constitucionalistes"

"TV3 et presenta com un feixista per ser partidari de la unitat d'Espanya"

Nacho Martín Blanco, durant el col·loqui

El diputat de Ciutadans al Parlament de Catalunya, Nacho Martín Blanco, ha denunciat que a "TV3 et presenten com un feixista per ser partidari de la unitat d'Espanya" durant un col·loqui organitzat per la plataforma 'S'ha acabat' a la UPF, sota el títol "TV3, manipulació o informació?".

Martín Blanco ha manifestat durant la seva intervenció que "a TV3 s'assenyala, es discrimina i menysprea als catalans constitucionalistes i a la resta d'Espanya". El dirigent de Ciutadans també ha denunciat que "les premisses de TV3 s'imposen, són antidemocràtiques" i ho ha exemplificat dient que "et presenten com un feixista per ser partidari de la unitat d'Espanya".

"Que una televisió publica que paguem entre tots s'hagi convertit en un club privat de separatistes, em sembla una autèntica injustícia, si volen continuar fent pedagogia de l'odi a la resta d'Espanya o continuar assenyalant els catalans constitucionalistes, que se la paguin ells" ha reclamat.

El diputat del Parlament del PSC David Pérez, ha considerat que el problema de TV3 és "que no hi ha pluralitat, només donen la versió des d'un costat, els periodistes han de ser plurals, no hi ha pluralitat en els mitjans públics".

El diputat popular Daniel Serrano ha encoratjat els catalans a desconnectar de TV3: "hi ha molts catalans que s'ofenen al veure TV3 o escoltar Catalunya Ràdio, com vivim en una societat lliure d'informació podem veure un altre canal, jo fa més de vint anys la vaig desconnectar".

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#11 Neferu, Barcelona, 06/06/2019 - 12:42

No sé de qué se extraña. Es Teleprocés. Yo hace años que no la conecto, para mi está de más; lo que me ofende es que esté funcionando con una parte de mis impuestos. ¡¡Ya está bien, cuándo le van a retirar el presupuesto millonario que recibe!!! Habría que hacer una Iniciativa Legislativa Popular (ILP)

#10 Finsescoions, Blanes, 05/06/2019 - 19:38

Una mostra del poder "abductiu" TV3, conscientment a aquesta persona no la tinc catalogada, és neutre...no en tinc opinió
L'altre dia a Via Augusta ens vàrem creuar, a la meva esposa li vaig dir, aquest home no se de que em sona, però no gairebé....alguna cosa no massa bona
Subliminalment TV3 ens renta cervell, sort en tenim petits mitjans in

#9 Jordi BR, L'H, 05/06/2019 - 17:37

El tenia per un dels decents de C's, però veig que no. Voler tancar un mitjà de comunicació és propi de feixistes, i això és el que pregona la seva formació; i per cert, les acusacions amb proves, però ja sabem el tarannà de C's, que porten dos anys anomenant golpistes a gent que està sent jutjada i no hi ha sentència i ningú els diu res

#9.1 Doctor, Barcelona, 05/06/2019 - 18:42

Yo no quiero cerrar TV3, yo quiero que la vendan por 1 euro, y quien quiera que la compre, y que acarree con los gastos y a mi no me cueste dinero, quien la vea que la pague, como en las privadas. Lo mismo para TVE y todas las TVs públicas.

#9.2 Finsescoions, Blanes, 05/06/2019 - 19:13

Mitja de comunicació???
Com anem sanitat i educació???
Perdó, els que suquen del puses, tenen mútua i cole pijo, no hi havia pensat ...
És clar, això no és important
Ara toca llibertat i democràcia (que malament sona quan ho diuen els corruptes, paraules buides, butxaques plenes....)

#9.3 Jordi BR, L'H, 05/06/2019 - 20:09

Y yo quiero lo mismo con la Monarquia y la Guardia Civil, pero me aguanto

#9.4 Ribes, Hospitalet, Tabàrnia, 05/06/2019 - 21:45

Quan els condemnin, encara que sigui per malversació, diràs, amic Jordi, que la sentència estava prefixada. No ens vulguis entabanar amb arguments circulars.

#9.5 Doctor, Barcelona, 05/06/2019 - 22:30

Jordi, si tus argumentos son tan simples como tu ejemplo ¡¡apañados vamos!! Podemos discutir de la forma de Estado, modelo policial ... pero en referente a TVs, TV3 es pública que compite "dopada", vía presupuestos, con las privadas, y la ven la mitad de los catalanes, de una ideologia, pero la pagamos todos

#9.6 Reciario, Teatro Flavio, 05/06/2019 - 23:42

“Voler tancar un mitjà de comunicació és propi de feixistes” jajaja..
Que no es cerrarla, que es simple y y llanamente, NO QUERER PAGARLA CON MI DINERO!

¿A estas alturas y aún hay que volver a explicarlos?
Pobre Cataluña!

#9.7 Soloesmiopinion, Tabarnia, 06/06/2019 - 07:31

No Jordi, tu fanatismo te ciega una vez más. Lo que es de fascistas es utilizar los medios de comunicación de una forma tan descarada para manipular la opinión pública y señalar al disidente. Y tampoco es muy de izquierdas dedicarle cientos de millones mientras recortas en sanidad, por ejemplo, pero claro, eso no lo quieres ver.

#9.8 pepe, andorra, 06/06/2019 - 11:32

el problema es q la monarquia o la GC no se pueden cerrar pq son instituciones de todos los españoles, TV3 es la tele de los separatas q pagamos todos, no solo habria q cerrar TV3, con la excusa q dieron los separatas para cerrar ESRADIO, q no tiene licencia, al menos Jordi reconoce q el separatismo es fascista pq cierra medios de comunicacion.

#9.9 pepe, andorra, 06/06/2019 - 11:34

pero ofrezco otra solución, q se privatice tv3 y q los separatas la compren entre todos y la paguen entre todos ellos y ya si eso sale bien, se hace lo mismo con el resto de teles publicas q pagamos todos para q los políticos y caciques locales tengan sus pesebres y medios de propaganda. Y por supuesto, total libertad de emisión para el q quiera.

#9.10 pepe, andorra, 06/06/2019 - 11:35

y si llevamos diciendo dos años q son unos golpistas es pq son unos golpistas, intentar subvertir el orden establecido para imponer uno nuevo es un golpe de Estado de toda la vida, q diria Curzio Malaparte....

#9.11 Neferu, Barcelona, 06/06/2019 - 12:46

No, Jordi, no te equivoques. TV3 no se ha de cerrar. Sí se le debe quitar el dinero de los presupuestos Generales del Estado y que siga funcionando con dinero privado. Yo animo a que se haga una ILP y llevarla al Congreso para obligar al gobierno a que por una vez haga algo.

#8 botifler1914, Vaterlux, 05/06/2019 - 16:58

Sobre la continuidad de TV3 si que se tendía que vota en referendum.

#8.1 Finsescoions, Blanes, 05/06/2019 - 19:15

Ok amb el 51 % ja és suficient......
És un mandat popular!!!!
Obriria ONG i recollocaria el personal, a primera línia esclar, a l'Àfrica...

#7 Ventura, Barcelona, 05/06/2019 - 16:57

Lo que hay que hacer con esta TV3, es cerrarla, sin ninguna explicación, y los llamados periodistas, que son sólo unos mercenarios, encerrarlos en unas jaulas cara al sol. Estos merecerían una pasada de ese facismo que ellos llaman a quien no les da la razón, auténtica basura.

#7.1 pepe, andorra, 06/06/2019 - 11:39

como hicieron con ESRADIO con la excusa de q no tenia licencia despues de q dejaran a Radio Pica la tira de años, emitir sin licencia? se ve q si cierras a un medio q no te gusta y eres separata, estas cumpliendo la legislacion, mientras q si eres no separata y quieres cerrar un medio separata, eso es fascismo, es curioso el embudo separatista.