Publicitat
Política · 10 d'Agost de 2014. 23:15h.

Un ajuntament navarrès penja una estelada gegant

Leitza ha celebrat una jornada a favor de la independència

L'ajuntament navarrès de Leitza, governat per Bildu, ha desplegat aquest cap de setmana una gran estelada que, com mostra el vídeo d’Antena 3, ha ocupat una bona part de l'edifici consistorial.

L'acció forma part d'una jornada a favor de la independència i en solidaritat amb el procés sobiranista de Catalunya, en què han participat diverses associacions catalanes i del País Basc. 

El PP de Navarra ha mostrat "el seu disgust, denúncia i condemna" per la col · locació de la bandera independentista al consistori, "ocultant la bandera espanyola", el que segons la seva opinió suposa un incompliment de la Llei de Símbols.

L'estelada gegant, a la façana de l'ajuntament de Leiza
Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#19 iñigo, bi, 11/08/2014 - 18:59

Leiza, cuna del carlismo más cerril y brutal. Donde gana la izquierda abertzale de corrido, pero también tiene espacio la extrema derecha con gente como Silvestre Zubítur o los Baleztena... También es famoso el lugar por ser set de rodaje de 8 Apellidos vascos.

#16 Queasquitodan, Andorra, 11/08/2014 - 16:19

En ese pueblo si no recuerdo mal ha habido más de un asesinato d ETA entre ellos algún concejal de UPN, a que el mal nacido de su alcalde no los homenajea.

#16.1 Angeles Petarda, bcn, 11/08/2014 - 20:47

Ya tarda Alcaraz en montar una manifa de aquellas tan patrioticas .......jajajajajaa

#14 Roger, L'H, 11/08/2014 - 12:40

El estado español esta enfermo y ni funciona ni ha funcionado bien nunca. Lleva resquebrajandose des de hace 3 siglos intentando minetras la casta central mantener su poder. Pese a algunos intentos de servir al pueblo, esta no ha sido nunca su maxima.el cancer de los españoles es España.

#14.1 Jordi, Zaragoza, 11/08/2014 - 15:17

Los proetarras siempre con sus amigos. Si no lo ves, Roger, tú sí que estás enfermo.

#13 Josep, Barcelona, 11/08/2014 - 12:35

Mira els navarresos, fent la pilota als indepes, per si a cas guanyen i es tornen mil millonaris com van pregonant i aixi els hi caigi uns eurets de caritat... per colaborar en el "pruses" pobres ilusos... ais... JO JA SOC LLIURE, gracies

#12 enric, bcn, 11/08/2014 - 10:47

"El Pensamiento Navarro" era un diario del que Pio Baroja decía que tenía un título absurdo, un oxímoron: "Si es pensamiento no puede ser navarro y si es navarro no puede ser pensamiento"

#12.1 ambaixadorCAT, UK, 11/08/2014 - 12:12

La qual cosa demostra o bé la limitació intel·lectual de Pio Baroja o el seu intent de manipular. Em decanto més per la segona opció.

#12.2 ambaixadorCAT, UK, 11/08/2014 - 13:04

Clar que en Pio Baroja és un fantàstic i reconegut escriptor i jo no sóc ningú... Ergo l'autoritat d'ell en les seves paraules és infinitament superior a la meva. Ara entenc perquè la gent passa de mi i se me'n fot...

#12.3 ambaixadorCAT, UK, 11/08/2014 - 15:46

hahah ja tornem a tenir aquí al meu admirador...
M'és igual si un intent de manipulació és esgrimit per Pio Baroja o pel veí de casa: si ho és, ho és.