Publicitat
Política · 4 de Maig de 2017. 09:50h.

Un altre èxit de Romeva

El Marroc responsabilitza la Generalitat de l'anul·lació del viatge de Puigdemont a Rabat

Un altre èxit de Romeva

Raül Romeva, en una imatge d'arxiu

Marroc ha avisat el Govern que qualsevol visita que els seus responsables pretenguin fer al regne alauita s'ha d'organitzar en coordinació amb el Govern espanyol, com no va ser el cas del desplaçament que preveia fer el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a primers de maig i que es va veure obligat a suspendre perquè cap autoritat marroquina anava a rebre-li.

El ministre d’Afers Exteriors i Cooperació de Marroc, Nasser Bourita, ha advertit que aquest tipus de visites requereixen una “concertació i consulta prèvia” del format, calendari i programa “perquè tinguin èxit” i ha al·legat que els interlocutors amb els quals pretenia entrevistar-se Puigdemont tenien compromisos en la “única data” que va oferir el president.

El cap de la diplomàcia marroquina també ha deixat clar que el seu país no rebrà un president autonòmic espanyol sense el vistiplau de Madrid. “El Marroc manté i mantindrà sempre una estreta concertació amb les autoritats espanyoles per a l’organització d’aquest tipus de visites”, ha dit.

Publicitat
Publicitat

48 Comentaris

Publicitat
#22 albert Eacarré Puig, Barcelona, 04/05/2017 - 22:55

#15

No tienen cura. Batacazo tras batacazo, por autoridades de varias naciones, e el govern ERRE que ERRE. Están encantados de cantar con Julio Iglesias " Tropecé mil veces con la misma piedra, mas soy TAN TOZUDO que no aprenderé,
hacer el ridículo va con migo mismo

#21 Galderic, Barcelona, 04/05/2017 - 19:28

Sols des de la perspectiva de Madrid capital de Turquia, i d'Ankara capital d'España, és possible no veure la gran tasca de projecció internacional que n'està fent en Raul Romeva, un independestista de darrera fornada.
De què, si no, tindria el procés independentista català arreu del mon.
Sense oblidar la que fa en Ferran Mascarell a Madrid.

#19 !!*!!, Bcn, 04/05/2017 - 15:57

Fins ara jo no estava convençut de la necessitat de l'independència. Però després de aquesta trampa, veig que no hi ha més remei. Madrid juga en contra de Catalunya.
PROU. Visca l'independència. DONEC PERFICIAM.

#19.1 Manuel, Bcn, 04/05/2017 - 19:30

Lo primero q deberías hacer es escribir bien en catalán (la indepe no l' indepe) y ya después si eso expresas tus pensamientos aunque se ve q te cuesta trabajo. Cuanto daño ha hecho y sigue haciendo la inmersión obligatoria

#19.2 !!*!!, Bcn, 04/05/2017 - 20:36

I tu et permets donar-me lliçons de català ? No tens vergonya;

#19.3 Manuel, Bcn, 05/05/2017 - 00:43

En catalán, el art. "la", se apostrofa cuando la palabra q la sigue comienza con vocal o h, excepto si son i (hi), o u (hu) átonas. De nada. Gente como tú acabará en un centro de "reeducación y purificación" en la Rep. catalana.

#19.4 !!*!!, Bcn, 05/05/2017 - 11:34

Tens raó. Necessito una reeducació. I la faré amb gran plaer. La culpa en té el franquisme, no la immersó. Tan de bò hagués conegut la immersió.

#19.5 Manuel, Bcn, 05/05/2017 - 16:21

No has tenido tiempo en 40 años, en estudiar y cultivarte mínimamente en tu lengua materna, si es q lo es? Típico victimismo del independentismo cerril

#19.6 !!*!!, Bcn, 05/05/2017 - 17:31

Què saps tu de la meva vida, pobre desgraciat ?

#19.7 Manuel, Bcn, 05/05/2017 - 18:46

Otra característica del independentismo cerril, cuando os quedáis sin argumentos, se recurre al insulto y a la descalificación del disidente. Lo siguiente es calificar al otro como no demócrata o demócrata de bajo perfil. La revolució dels somriures

#19.8 !!*!!, Bcn, 05/05/2017 - 19:10

si vols veure desqualificacions, mira tots els articles. No hi veig mai un argument unionista. Només insults, començant per tu. Acabo aqui. La teva resposta no m'interessa.

#19.9 Manuel, Bcn, 06/05/2017 - 00:02

Viva el cerrilismo independentista. Con una sesión de varias horas de Tv3 vuelves a recuperar el estado de ánimo

#18 Juvenal, Upper Gratallops, 04/05/2017 - 15:48

Raül, (ex) camarada, tot això et passa per no haver calculat els riscos de caure del cavall a propòsit i abraçar aquesta fe que us està cegant. T'ha portat problemes, t'has eneamistat amb molta gent, has defraudat també a una altra i probablement acabaràs en la irrellevància politica. Pero que bé es viu mentrestatnt eh?

#16 Pepet, Sabadell, 04/05/2017 - 14:17

Fins ara ens han estar marejant i cansant amb la seva cançó enfadosa; ara ja ens arribaran a fotre pena. Tot plegat, és impossible de pair. A veure si posen una mica de seny i treballen pel País, que esta prou fotut.