Publicitat
Política · 18 de Desembre de 2019. 11:05h.

Un altre 'oprimit' que no arriba amb 6.000 euros mensuals

Josep Maria Mainat recorda que cal pagar viatges, esquiar, Camp Nou, cotxes, segones residències o fills d'Erasmus

Un altre 'oprimit' que no arriba amb 6.000 euros mensuals

El productor Josep Maria Mainat ha replicat a twitter aquells que han criticat Pilar Rahola per dir que amb una nòmina de sis mil euros mensuals ets "classe mitjana apurada". Mainat considera també que amb sis mil euros no pots ser classe mitjana atès que aquests diners no permeten pagar tot allò que el ciutadà requereix.

"Depèn: Quants fills? Quines edats? Quines escoles? Quines activitats extraescolars? Quina mútua? Quines assegurances?  Algun fill estudia a l'estranger? Quin ajut a la llar necessiten? Quins cotxes? Quina hipoteca? Van a esquiar? Tenen segona residència? Tenen el sou assegurat?", ha preguntat.

"Segueixo? Si es un ingrés brut, cal descomptar l'IRPF, a part de l'IBI de les vivendes, l'impost sobre el patrimoni, les tasses municipals, els seients del Camp Nou, concerts, sopars, copes, viatges,... Potser sí qué 6.000€ son una mica 'apurats' per a una vida de classe mitja!", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

56 Comentaris

Publicitat
#35 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 18/12/2019 - 22:00

Envía a los hijos a la escuela; a extraescolares; tiene mutua; tiene seguros; algún hijo estudiando en el extranjero; otro en la guardería; paga hipoteca; se va a esquiar; tiene segunda residencia; el sueldo asegurado; asientos en el Camp Nou Zeppelin; se va a conciertos y de cenas; de copas y viajes varios. ¡Qué oprimido vive!

#34 Damian, viladecans, 18/12/2019 - 20:30

A mi tampoco me llega con 6000 €, entre las donaciones a VOX y a SCC, los sueldos de mis empleados que cortan lazos amarillos por las noches y luego van a la plaza Artos a pegar a los antifascistas no puedo ni dar de comer a mis hijos.

#34.1 Decebut, bcn (tbn), 18/12/2019 - 20:55

Hombre, Purri!! No sabía que te habías mudado a Viladecans! Y los hijos esos que dices de dónde los has sacado?

Viladecans como que muy pijo no es.

#34.2 Decebut, bcn (tbn), 18/12/2019 - 20:56

Viladecans como que muy pijo no es.. tendrías que inventar mejor!

#34.3 pepe, andorra, 18/12/2019 - 21:22

Se cree el ladron separata q todos son como el......huy, mejor te lo traduzco a tu lengua catañordo, oink, oink, oink....Y por cierto, SCC es lo mismo q PP PSOE o convivencia civica, una panda de traidores a los q solo les importa el dinero q sacaran a fin de mes gracias a vender al separatismo a sus compatiotas españoles.

#34.4 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 18/12/2019 - 21:54

Vamos que reconoces que también eres uno de esos ricos que manejan que dicen ser oprimidos por España pero que viven a todo tren. Otro cínico hipócrita.

#33 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 18/12/2019 - 20:01

És que té tota la raó del món! Amb 6000 euros et va just per posar benzina al iot per anar de Cadaqués a Palma... I, a més, afegeix la benzina del Ferrari per anar de Sant Higini de Matafaluga a Cadaqués més el cost del peatge!!!

Peatges fora ja!!!

#32 Victor, Barna, 18/12/2019 - 19:36

Se han aburrido de vivir bien y por eso la lian parda.
Es el nueva enfermedad cansarse de vivir a todo trapo y necesitar nuevas experiencias

#31 Albert, BCN, 18/12/2019 - 19:19

Lo de siempre, un insulto a los que hacen malabarismos para llegar a final de mes sin llegar a los mil euros. Decir que esta gente "oprimida" me provoca asco y repulsión es quedarse corto.