Política · 10 de Juliol de 2012. 23:03h.

Un candidat de PxC, detingut per l'agressió neonazi a Manresa

Es tracta del número 6 a la llista de Palafolls a les darreres municipals

Un candidat de PxC, detingut per l'agressió neonazi a Manresa

Imatge de la sala

Un dels detinguts per la contundent agressió a diversos joves davant la sala Stroika de Manresa és Antonio Fuentes Pérez, número 6 de la llista electoral de Plataforma per Catalunya a Palafolls, a les darreres eleccions municipals.

El detingut, segons informa radiopalafolls.cat, va ser un dels conductors d’un dels vehicles amb el qual els agressors es van desplaçar fins a la sala de Manresa. Se’ls imputen dos delictes de lesions, un delicte d’incendi, pertinença a banda organitzada de caràcter delictiu, assassinat en temptativa i tinença il·lícita d’armes.

Els Mossos d’Esquadra han desarticulat una organització criminal neonazi, els membres de la qual haurien participat presumptament en una contundent agressió a diversos joves davant la sala Stroika de Manresa.

Els fets, que van tenir lloc el passat 23 de març, unes 2 hores abans de la celebració d’un concert antifeixista, va acabar amb un balanç d’un jove ferit molt greu, tres més amb lesions de consideració i un vehicle incendiat amb el llançament de bengales amb els ocupants al seu interior.
 
Amb les detencions d’ahir dilluns, 9 de juliol, de 4 persones pels delictes d’assassinat en grau de temptativa, incendi, lesions, danys i desordres públics, els Mossos d’Esquadra donen per tancada aquesta investigació que en una primera fase, duta a terme el passat 13 de juny, es van detenir 12 persones, 9 dels quals ja han ingressat a presó per ordre del jutjat d’instrucció número 2 de Manresa.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#12 WS, BCN, 12/07/2012 - 16:06

Aquesta caterva es fan un fart de posar èmfasi en la C de les sigles i en invocar el nom de Catalunya a cada miting com si fos part essencial de llur programa, però escolta, cada cop que són notícia, nou de cada deu casos són xarnegos que o no parlen el català o el destrossen.

#11 no ho se, la millor, 11/07/2012 - 18:14

JOSE anglada ., mai josep... en las vasgongades els hi diuen maKKKetos

#11.1 JJJ, Vic, 11/07/2012 - 20:02

maketo es el equivalent a xarnego. Si es que cada dia sou mes ignorants!

#9 Fran, Llinars, 11/07/2012 - 11:48

Aquet tipus d´actes els he vist jo mateix per sent portadors d´estalades els que agredien en grup. Això no es una actitut feixista?

#8 PEPE, VCBN, 11/07/2012 - 11:17

DESPERTEU...LA PXC ESTÀ PLENA D'AQUEST TIPUS DE GENTUSSA...ESPANYOLISTES, RACISTES, NEONAZIS I ALTRA CARRONYA SORTIDA DE LES COVES..

#7 no tinc cap mes opcio, GIRONA, 11/07/2012 - 10:05

Jo crec que en aquesta persona li te que caure una condemna forta juntament amb els seus col.legas.Per aixo no podem criminalitzar a tota PXC.Ja que tampooc criminalitzem a tots els independentistes ,quan alguns d´aquests cometen actes violents. SOC INDEPENDENTISTA I VOTARE A PXC.NO VULL INMIGRACIO

#7.1 ruc, girona, 11/07/2012 - 11:18

clar,clar....independentista espanyol-

#7.2 no tinc cap mes opcio,, GIRONA, 11/07/2012 - 11:34

Si que ets una mica ruc.No se el perque si ets independentista tens que ser pro-inmigracio. 2ª ,si ets anti-inmigracio a quin partit creus qu puc votar?. 3ª algu creu que la majoria d´aquests inmigrant estan favor de la independencia o que ens ajuderan a conseguir-la?Conec molts catalans q votenPxC

#7.3 futur, bcn, 11/07/2012 - 14:48

Jo també soc independentista i votaré a la PxC. El partit no té cap responsabilitat per les activitats personals i privades dels seus membres o dels seus ex-membres.

#7.4 JJJ, BCN, 11/07/2012 - 20:05

la PxC es un partit que es declara NO INDEPENDENTISTA, ja que seria a sobre de ser ruc, pagar el beure, ja que son els col·lectius separatistes els que ens insulten i escridassen. La PxC NO es JACOBI, i no hi creu ni en Madrid, ni en Barcelona, ni en cap capital si esta plena de ilegals

#7.5 Núria, Arbeca, 11/07/2012 - 22:34

Acceptes els immigrants que un dia van venir d'Andalusia, d'Extremadura o d'altres indrets d'Espanya i que avui en dia són tan catalans com tu o com jo?en aquella època també eren molt mal vistos, la delinqüència també va augmentar, això ho porta la misèria, no pas els immigrants.