Publicitat
Política · 16 de Setembre de 2021. 10:54h.

Un diputat de Junts condemna “dues intervencions en castellà”

“La llengua del Parlament hauria de ser sempre el català”

Un diputat de Junts condemna “dues intervencions en castellà”

El diputat de Junts per Catalunya, Salvador Vergés, s’ha queixat durant una comissió al Parlament del fet que tant Vox com Ciutadans hagin parlat en castellà. Vergés ha penjat la seva protesta a les xarxes socials i ha reconegut que “m’ha sortit de dins”.

“Després de dues intervencions seguides en castellà estic content de retornar a la llengua que hauria de ser sempre la del Parlament de Catalunya, que és el català”, ha assenyalat el diputat.

Publicitat
Publicitat

91 Comentaris

Publicitat
#46 bejota, bcn, 18/09/2021 - 19:21

El separatismo ha perdido el 30% (casi 1 de cada 3) de los votos que obtuvo en 2017: de 2.079.000 a 1.456.000, més de 623.000 catalans han dit adéu al prusés, la secesión ya no les ilusiona, no ven necesario movilizarse.Y JORDI C. (OMNIUM) Y PUIGDEMONT DICEN :" VICTORIA HISTORICA."NO COMMENTS!

#45 Lògicademocràtica, Badalona, 17/09/2021 - 14:13

Si al Parlamento es parla només Español, al Parlament es parla només Català.

#45.1 recordad 6 y 7 de septiembre , Secesionismo es fascismo , 17/09/2021 - 15:50

Eso es la antítesis de la lógica democrática

#45.2 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 19/09/2021 - 23:35

El etnocentrismo lingüístico es absurdo, se mire como se mire.

#45

es otro ejemplo del efecto Dunning Kruger en las redes

#44 Risitas, Estremera, 17/09/2021 - 11:46

jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja

#43 Sergi , Bcn, 17/09/2021 - 11:44

Y con todos ustedes....UN NUEVO FRIKI!!!! (Además de lazi)

#42 JOSEP PAGES EL AVI DE CARDEDEU, ELS CONSELLERS PARLEN CASTELLÀ, 17/09/2021 - 10:07

¿ DE VERITAT TENIN ESCOLA EN CATALÀ ? ¿ DE VERITAT TENIN CINEMA EN CATALÀ ? No es nota pas he .¿ DE VERITAT EL NOSTRA GOVERN ¿ ES BEN CATALÀ ? .¿ PER QUE NO SE ETIQUEN MES ELS PRODUCTES EN CATALÀ ? .¿ DE QUI ES LA CULPA QUE NO ES FAIXI ? Jo culpo el COVARD GOVERN CATALÀ .MOLT PROCÉS .PERO POCA LLENGUA CATALANA Te Catalunya