Publicitat
Política · 6 de Desembre de 2019. 12:41h.

Un diputat de la CUP crema la Constitució

Uns dos-cents indepes es concentren a la delegació del Govern espanyol a Barcelona

Un diputat de la CUP crema la Constitució

Uns dos-cents independentistes, entre els quals hi havia el diputat de la CUP Carles Riera, han cremat exemplars de la Constitució als voltants de la delegació del Govern espanyol a Barcelona coincidint amb el 40è anuversari de la Carta Magna. La protesta està convocada pels CDR, Arran, la CUP i Pícnic per la República.

Els manifestants han lluit estelades i han cridat consignes com "la Constitució és exili i presó" i "la Constitució és una puta farsa", entre d'altres. L'acció ha estat vigilada per un fort dispositiu de Mossos i de Policia Nacional.

33833-riera.jpg

Publicitat
Publicitat

47 Comentaris

Publicitat
#34 Sergi Sergio, Barcelona, 08/12/2019 - 13:01

Ooohhh quin heroi, el nou heroi catala, ha cremat la Constitucio!!! Quina " hazaña" tan grossa, ala, aneu a la merda rucs.

#33 Decebut, bcn (tbn), 07/12/2019 - 20:32

Tant bé que s'estava sense Constitució! Amb aquell general pilili posat per en Cambó que tants entusiasmes suscitava a la Catalunya interior. Allò sí que eren bons temps, amb els obrers calladets i els senyorets remenant les cireres al seu gust.

Ja us agradaria tornar-hi, oi, granujillas?

#33.1 Decebut, bcn (tbn), 08/12/2019 - 12:18

El problema és que els hereus del franquisme català heu volgut ser massa espabiladets i per aquí se us ha començat a veure el llautó.

#33.2 Decebut, bcn (tbn), 08/12/2019 - 12:23

El general us feia les lleis que us convenia, us posava les fàbriques on volíeu i mantenia a ratlla a la xurma... i, al mateix temps, vosaltres us desmarcàveu completament d'ell amb l'excusa del catalanisme...

MIra que anar a espatllar-ho tot amb la p... Constitució!!!

#33.3 pepe, andorra, 09/12/2019 - 11:37

muy agudo......

#33.4 Decebut, bcn (tbn), 09/12/2019 - 20:45

Es que, por extraño que parezca, la cosa fue REALMENTE así, aunque, por supuesto, no es así como nos lo han contado.
Hay artículos muy interesantes en la web sobre el asunto. Aunque basta con conocer la biografía de algunos personajes como Cambó, por ejemplo.

#32 Noydevic, Comarquinal, 07/12/2019 - 20:18

I perquè no us cremeu a lo bonzo ?

#31 Alejandro, Villadecans, 07/12/2019 - 14:35

Pues automaticamente deja de ser diputado y punto

#30 Mario, Madrid, 07/12/2019 - 14:14

Si no fuera por esta constitución que estos gaznápiros y atolondrados queman, ahora mismo sólo se hablaría catalán en Andorra.