Publicitat
Política · 15 de Març de 2014. 11:48h.

Un diputat d'ERC denuncia que el PP nomena el nebot de Fraga ambaixador a Xile

Carlos Robles era coordinador en la Representació Permanent d'Espanya davant la UE

Un diputat d'ERC denuncia que el PP nomena el nebot de Fraga ambaixador a Xile

Robles Fraga (foto: mybackyardnews.com)

El diputat d'Esquerra, Pere Aragonès, ha denunciat a twitter que "Margallo nomena ambaixador d'Espanya a Xile al nebot de Manuel Fraga". El diputat adjunta un enllaç al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) on, efectivament, es pot comprovar aquest nomenament.

Així, en una resolució signada pel minsitro d'Exteriors, José Luís García Margallo, s'indica que "a proposta del ministre d'Afers Exteriors i de Cooperació i amb la deliberació prèvia del Consell de Ministres en la reunió del dia 14 de març de 2014, vinc en designar Ambaixador d'Espanya en la República de Xile el senyor Carlos Robles Fraga".

Carlos Robles Fraga fins ara era coordinador a la Representació Permanent d'Espanya davant la UE. Nascut a Madrid el 1953, Robles és llicenciat en Dret i va ingressar el 1979 en la carrera diplomàtica .

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#9 Kropotkin, Vic, 15/03/2014 - 23:41

Jua, jua, jua,... Muy bueno... sobre todo viniendo de los que nombraron al hermano de Carod (Perez) embajador en Paris... Jua, jua, jua,... Sobre todo coherencia... Jua, jua, jua,...

#8 Joan, Barcelona, 15/03/2014 - 19:44

Dels 120 ó més ambaixadors d'Espanya, només n'hi ha dos de catalans!. Mentre que de Madrid n'hi ha més de 70!. Ho podeu veure a la Web. N'hi ha més del Colegio del Pilar que de catalans :-)

#8.1 Víctor, Barcelona, 15/03/2014 - 20:19

Quizás te resulte extraño porque eres de Barcelona, pero para hacer la carrera diplomática tienes que hacer una oposición en la que te piden hablar inglés, francés y español, y eso deja fuera al 99% de los catalanes.

#8.2 Terraxa, Terrassa, 16/03/2014 - 11:23

Sí sr. , i per això en Trillo és ambaixador a Londres, sense saber anglès ni tenir estudis de diplomàtic ni oposicions ni hòsties
Això no et resulta estrany?
¡viva Honduras!

#7 Fina, Girona, 15/03/2014 - 17:19

Sr. diputat d´ERC no sé si sap que el segon president de la Generalitat de Catalunya, Lluís Company, d´ERC , havia estat ministre de marina d´Espanya i governador civil de Barcelona. Ai, senyor, senyor...

#7.1 Josep_bcn, Barcelona, 16/03/2014 - 11:43

Manipula y manipulan, él mismo es descendiente de:Josep Aragonès i Montsant (Pineda de Mar 1928 -1992). Empresari i alcalde franquista de Pineda de Mar des de 1963. El seu nét és el dirigent d´ERC Pere Aragonès i Garcia)
Font: http://dolcacatalunya.com/2014 /03/14/la-pedrera-franquista-d e-ciu/

#6 Víctor, Barcelona, 15/03/2014 - 17:13

Que ERC denuncie a alguien por nepotismo thene guasa. ¿No fue Apel·les Carod embajado de Cataluña en París? Al menos del Estado Español se es diplomático por oposición.

#5 Manuel, Tarazona, 15/03/2014 - 16:49

Sería importante saber los méritos del nombrado antes de echársele al cuello. Bien está denunciarlo si ha sido por nepotismo, pero si no es así está metiendo la pata hasta el corvejón.

#5.1 hector, bcn, 15/03/2014 - 20:32

Habria que comparar contra los demas opositores sin conocer rostro ni nombre y juzgar quien se merecia mas el puesto. Pero igual sonarian campanas con mas de uno :/ (en embajadas catalanas estan enchufados igual, pero una cosa no quita la otra recuerdalo)