Publicitat
Política · 16 d'Agost de 2012. 18:13h.

Un diputat d'UPyD titlla Fidel de "mòmia dictadora"

Toni Cantó es pregunta si "la van treure a passejar" pel seu aniversari

Un diputat d'UPyD titlla Fidel de "mòmia dictadora"

Toni Cantó, en una foto d'arxiu

El diputat d'UPyD per València, Toni Cantó, ha titllat Fidel Castro de "mòmia dictadora de Cuba" en una piulada al seu Twitter.

L'actor ha assenyalat: "Escolta... que dilluns va complir 86 anys la mòmia dictadora de Cuba". "No la van treure de passeig, no?", ha afegit Cantó.

El pedagog teatral va iniciar la seva activitat política al 2008, com a membre del partit local Vecinos por Torrelodones (Madrid). Des de 2008 col·labora amb l'organització política de Rosa Díez.

A les eleccions autonòmiques del 2011 va tancar la llista de madrid. Després, va guanyar les primàries a València per ser cap de llista d'UPyD en aquesta demarcació. Va assolir un escó -UPyD en té cinc- al sumar més de 80.000 vots.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 Piojin, BCN, 17/08/2012 - 10:23

No esta mal como cortina de humo para desviar la atencion de las acusaciones de fraude en las "primarias" de UPyD

#7 Miquel (fotemelcampja), Badalona, 16/08/2012 - 21:03

El model d'Espanya que defensa aquest senyor es el que li posa noms als pobles del tipus Guadiana del Caudillo. Qui es l'amic de la momia dictadora que descansa al Valle de los Caidos por Dios y por España?

#7.1 xaviacus, LH, 16/08/2012 - 23:59

El dolent d'internet es que qualsevol pot opinar.
Si no fos per la mala idea manipuladora que crec que dus a sobre, creuria que ets un simple ignorant obtús.
Dit això, UPD es un partit al que mai votaria, ho dic abans que pensis que soc un enemic de la pàtria. però així potser pensaràs... no ho crec

#7.2 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 17/08/2012 - 00:21

¿Y el modelo que ustedes defienden cual es?...¿El del insulto, el desprecio y la agresión verbal hacia todo lo español como demuestra su mensaje?

#6 Xipolleig, Barcelona, 16/08/2012 - 20:20

Per cert amic Cantó, com està el tema de la "democràcia interna " de la seva organització al País Valencià.
No estaran agafant vicis de la "mòmia del Tròpic " ?:
Ai !!!, el que fa el nacionalisme espanyol !!!.

#5 Pep Etum, Fagotar del Pròcul (Aubsertà pres du toi, 16/08/2012 - 19:24

Ep, un altre "pàjaru" aquest Cantó... més perillós que un cumulunimbus al Sahara. Deixa anar unes perles que el mateix Fidel li agradaria dir. I us dic veritat que aquest senyor ja em feia "repelús" abans de polititzar-se. Guapo ¿? de pega i politic de pega. Uiix.. Vaig a fer llimonada, algú en vol?

#4 Des de Gràcia, BCN, 16/08/2012 - 18:39

Una descripció molt certera: "mòmia dictadora". Com ho va ser Franco ni més ni menys. El que no entenc es on es aquí la noticia. O será que els editors de aquesta pàgina tenen una altre opinió de "Fidel"?

#4.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 17/08/2012 - 00:18

Completamente de acuerdo, tan momia dictadora fue uno (afortunadamente muerto hace ya bastantes años) como lo es el otro.