Publicitat
Política · 8 de Febrer de 2013. 08:48h.

Un imputat de les ITV diu haver "faulat" contra Oriol Pujol

Sergi Pastor es disculpa per "fer el fantasma" i admet que "sóc un bocamoll"

Un imputat de les ITV diu haver "faulat" contra Oriol Pujol

Sergi Pastor

Un dels imputats pel cas de les ITV, Sergi Pastor, assegura en una entrevista a El Periódico que "he faulat sobre la meva relació amb Oriol Pujol". "Hi ha converses que són de caràcter particular, en què crec em puc permetre fer una mica el fantasma i jugar comercialment", admet.

"Com a empresari tinc un cert reconeixement, però en ocasions has d'utilitzar determinats camins per vendre't", es disculpa, a més d'admetre que "sóc un bocamoll". "No és just perjudicar ningú. Em sap greu perquè Oriol Pujol no participava en cap d'aquests negocis".

Pastor diu no haver tingut "cap negoci" amb Oriol Pujol i explica que "quan em van detenir, vaig veure que tenien moltíssim interès a veure quina relació tenia amb ell". En aquest sentit lamenta sentit lamenta sentir-se "un instrument" per arribar al secretari general de CDC.

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#19 Jo acuso, rubricata, 09/02/2013 - 16:47

Al Sr. Sergi Pastor li dic:
La sentencia que li dictin a Oriol Pujol li haurien de aplicar a vostè. Ja fan prou mal els de fora com perque els d'aquí també ens perjudiquem entre nosaltres. Dic no a la anarquía del tots contra tots a catalunya (o, a on sigui).

#18 Jorge Javier, Badalona, 08/02/2013 - 23:43

Este hombre se merece un polígrafo en el Sálvame de Luxe.

#17 Anna, Sant Cugat, 08/02/2013 - 19:43

El Sergi Pastor ja fa temps que no té "un cert reconeixement com a empresari". De fet, l ha pifiat uns quants cops. Anava de gurú i nomès s ha de veure el record que ha deixat a AGBAR, APLUS, etc. Com es pot fer aquestes afirmacions amb les converses que han sortit a la llum aquesta setmana?

#16 Font Cuitora, La Llacuna, 08/02/2013 - 16:17

Si finalment és exculpat, tots el que la bilis anticatalana us ha fet dir bestieses infamatòries ¿demanareu disculpes ?

#16.1 Jones, Barna, 08/02/2013 - 20:32

Segur que no. Més aviat veuran fantasmes per tot arreu (manipulacions dels perversos convergents que controlen els jutges, els fiscals i tots els medis de comunicació, fins i tot l'anticonvergent Periódico) Una meravella

#15 BEJOTA, BCN, 08/02/2013 - 15:56

SRS. PUJOLS:ESPERO QUE AQUESTA VEGADA NO S'EMBOLIQUIN EN CAP BANDEROLA.(VA PER TOTS ELS CASOS DE CORRUPCIÓ.)

#15.1 Mestre d'escola, BCN, 08/02/2013 - 17:52

Berzotas, ets un ignorant. No es poden fer més faltes d'ortografia en menys espai.

#15.2 Oriol ITV, Berna (Suïssa), 08/02/2013 - 19:09

Mestre d'escola, parlarè perquè en vista del teu comportament tan servil amb la nostra "honorable" família et renovin aquell interinatge que et vam regalar fent-te passar per davant de les llistes d'ensenyament, ja que per puntuació no et corresponia. Segueix així, aparentant dignitat que tens futur

#15.3 Mestre d'escola, BCN, 08/02/2013 - 21:32

Benvolgut Oriol, la inteligència et persegueix, però tú vas molt més ràpid.

#15.4 Francesc, TGN, 09/02/2013 - 08:13

Intel·ligència, tu... Mestre no cal que donis lliçons