Publicitat
Política · 27 de Gener de 2017. 13:13h.

Un indi serà el nou senador d'ERC

El substitut de Santiago Vidal, Masih Nahar, va arribar a Catalunya el 2005

Un indi serà el nou senador d'ERC

Robert Masih Nahar, el segon per l'esquerra

ERC ha anunciat que Robert Masih Nahar serà el substitut de Santiago Vidal al Senat. Masih va néixer a Gurdaspur (Índia) el 5 de setembre de 1974. És jugador, promotor i directiu de criquet. Es va establir a Barcelona el 2005. El 2007 va fundar el Catalunya Cricket Club, que presideix, i el 2009 impulsà el primer Torneig de Criquet de Catalunya juntament amb el Departament d’Esports de la Generalitat.

És el màxim representant del criquet català als comitès internacionals. Va presidir (2010-12) la Unió Esportiva Catalana de Clubs de Criquet, de la qual també fou fundador, que es va convertir en la futura federació catalana d’aquest esport (2012).

Publicitat
Publicitat

95 Comentaris

Publicitat
#1653 Tirant, Bcn, 29/01/2017 - 18:01

Què hipòcrites aquests d'ERC ... Tots sabem que són supremacistes, fregant el racisme ... Però es tapen el nas amb aquest Masih com ho fan amb Rufián i d'altres ...

#1652 Gregari, VNG, 29/01/2017 - 12:38

Aquí hi ha un mal entès. Aquest senyor es el jefe dels repartidors de butà, i els indepes criden volem votar, i no volem butà com pensa ell.

#1650 Capit@n España, Shangri-Cardedeu, 28/01/2017 - 17:09

Aquests senyors porten barretines "no reglamentaries"....Ja estàn apuntats a la colla castellera corresponent? De quina cobla sardanista son? Saben rocar la gralla, el tible i el flabiol? Ja fan cagar el Tió al Nadal?......Aix !!!!!

#1650.1 !!*!!, Bcn, 28/01/2017 - 18:29

Veig que ets molt etnicista i folclorista. Tipic cavernari.

#1650.3 Oriol, Barcelona, 08/02/2017 - 07:07

Llàstima que hi hagi gent com tu
Capit@n España, jo sóc català i tampoc sé tocar cap instrument típic

#1649 !!*!!, Bcn, 28/01/2017 - 14:18

Ai, si, tu !! un indi !! que raro !! Has vist la pell ??? ecs !!!
i el mocador, has vist el mocador, el porta al cap !! que raro, tu !!

#1649.1 Gregari, VNG, 29/01/2017 - 00:19

Ja sabem que a tú els que et fan fàstic son els espanyols de fora de Catalunya. Quina joia, i n'hi ha uns quants com tú.

#1648 Pere, Girona,Spain, 28/01/2017 - 10:57

Si us plau, aviseu me quan aquest senyor Ibdi digui en una sessió del Senat allò de "Som una nació".

Em vull descollonar.