Publicitat
Política · 11 de Desembre de 2009. 14:03h.

Una consellera per la independència

Carme Capdevila votarà al referèndum que se celebra a Sant Hilari Sacalm

Una consellera per la independència

Carme Capdevila, amb Montilla, en una imatge d'arxiu

La consellera d'Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, serà l'únic membre del Govern que votarà diumenge en els referèndums d'autodeterminació que se celebren a Catalunya. La consellera votarà en el que se celebra a Sant Hilari Sacalm, segons ha informat Esquerra en un comunicat.

Per la seva part, el president d'Esquerra, Joan Puigcercós, s'abocarà en el sí als referèndums d'autodeterminació que se celebren en 161 municipis de Catalunya a quest cap de Setmana. El líder de la formació republicana acompanyarà dissabte al matí a Ramon Vilalta, alcalde de Sant Jaume de Frontanyà, municipi més petit del país, a votar a la consulta sobre la  independència.

Per la tarda, participarà a la reunió Conferència Europa i l'autodeterminació, que se celebrarà al Col·legi d'Advocats de Girona. A la conferència també hi participaran Oriol Junqueras, eurodiputat d'Esquerra, Jill Evans, eurodiputada del Plaid Cymru, Grant Thomas regidor i membre de l'Executiva Nacional del SNP i François Alfonsi, eurodiputat Partit Nacionalista Cors.

A més, diumenge Puigcercós visitarà Ripoll (Ripollès), Manlleu (Osona) i Vic (Osona) per fer un seguiment de la jornada del referèndum d'autodeterminació.

També votaran a les consultes el vicesecretari de Coordinació Interna i Acció Electoral d'Esquerra, Eduard López, a Canet; el secretari de Mitjans de Comunicació i secretari de Cultura, Llengua i Audiovisuals d'Esquerra, Carles Mundó, a Gurb; la secretària de Política Internacional d'Esquerra, Marta Rovira, a Vic; i el secretari de Política Social, Josep Ginesta, a Sant Antoni de Vilamajor.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#9 zxcv, zxcv, 12/12/2009 - 15:03

Votar en el referendum equivale a ser independentista? Dan por hecho que el 99% votará SÍ? Como el referendum que hizo Bossi en los 90. Votó casi todo su electorado y salió un 97% a favor de la independencia

#8 Lluís, Cornellà, 11/12/2009 - 20:04

Quan freak corre per aquí! Voldria saber qué han fet pel país aquests que tan critiquen a Esquerra. Us agradi o no, tothom a Esquerra és independentista, i no ho hem deixat de ser per governar amb qui governem a Catalunya

#7 Sebastià, bcn, 11/12/2009 - 17:24

Els d'ER (ex C) com sempre jugant a la puta i la ramoneta per sortir a la foto i després donant suport al Monti i al PSOE. Quina poca vergonya! Ara, que ja us ho trobareu les properes eleccions, ja.

#6 Docttor Gràcia, Barcelona, 11/12/2009 - 17:01

És d'ERC i vota SÍ? Ai, ai, ai si ho sap el Montilla

#5 Jordi, Barcelona, 11/12/2009 - 16:39

No és un Govern, és una UTE on allò important no és què vols construir sinó contra qui estàs.