Publicitat
Política · 30 de Juliol de 2014. 20:58h.

Unionistes criden "lladres" davant la seu de CDC

També membres de PxC i de la ultradreta

Desenes de persones, en gran part unionistes, s’han aplegat aquest dimecres a les portes de la seu de Convergència (CDC), entre els quals hi havia representants de Falange, VOX, Democracia Nacional i PxC.

Durant la concentració, els assistents han cridat “lladres” davant la seu dels nacionalistes. També han portat banderes espanyoles i senyeres i han cantat consignes com "prou corrupció, prou manipulació”, “el nacionalisme ens roba”, “Jordi Pujol torna els calerons”, “visca Catalunya lliure de corruptes" o “viva España”.

Els manifestants han clamat també contra el sobiranismes amb crits com ”la independència és una indecència”. Fins i tot han agafat una estelada mentre han dit “no és la nostra bandera” i l'han llençat contra la seu de CDC.

Josep Alzina vicepresident de Somatemps ha manifestat a e-notícies que "som aquí per denunciar que pretenen amagar la corrupció darrere l’estelada, i per mostrar que hi ha una part de la societat que se sent espanyola i catalana”.

Imatge de la concentració

El líder de PxC, Robert Hernando, durant la concentració

Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#31 Josep Setmenat, Barcelona, 31/07/2014 - 11:57

Cony, ¿ara se'n diu unionistes? Abans se'n deia "fatxes" i tots contents.

#31.1 ivatco, barcelona, 31/07/2014 - 13:41

En quin costat estan els fatxes, tinc els meus dubtes que partit són

#31.6 separatisme = Feixisme .........................., separatisme = Feixisme ................, 31/07/2014 - 16:23

1) separatisme = Feixisme

2) Partits separatistes = Partits FEIXISTES

3) ERC = Feixisme

4) CDC = Feixisme

5) cup = Feixisme

6) ANC = Feixisme

7) omnium = Feixisme
  
8) GEN-CAT separatista = Règim-Dictadura Feixista

............................ ...........

#30 Nosas, BCN, 31/07/2014 - 11:35

llibertat d'expressió, això en primer lloc. Hi tenen dret, no cal dir-ho.
Però no impedeix constatar que són genteta: extrema dreta, franquisme sociològic i fauna diversa que passeja per carrers i places i que quan els veig canvio de vorera.
En Pujol és un xoriço, però aquesta genteta...

#29 Marta, Barcelona, 31/07/2014 - 11:02

Crec que ja està bé de criticar-se els uns als altres pel: "vosaltres mes". Semblem criatures !. La "merda" és "merda" sigui de Madrid, Barcelona, Lugo o Bilbao.

#28 unborreguuu, de poble , 31/07/2014 - 10:31

amb el cas d'en Pujol es demostra el que es CATALUNYA , un pais amb MOLTA falta d'autocritica, provincial ,inmadur , i ple DE COMPLICES DE CORRUPCIO ...

#28.1 Terraxa, Terrassa, 31/07/2014 - 11:03

No només Catalunya, els comentaris d'en Pujalte sobre la sentència d'en Matas són aberrants.
És un problema de la classe política. De tota.

#28.2 unborreguuu, de poble, 31/07/2014 - 13:13

tota la raó però amb una diferencia , aqui a casa nostra hem volgut donar una imatge d'integritat moral , de valors , el famós oasis català QUE REALMENT ERA I ES UN NYAP!!!!

#28.3 Terraxa, Terrassa, 01/08/2014 - 09:03

i a casa seva, no et fot, tots els polítics van predicant moralitat, i a tots els falta autocrítica, i pensar que uns són diferents dels altres sí que és cosa de provincians inmadurs.
I oi que diuen que els territoris no paguen, que paguen les persones, doncs el mateix amb els delictes,

#26 Dani, Barcelona, 31/07/2014 - 08:58

Prou ja de dir "unionistes"! Catalunya, un sol poble, divers i on es respecten totes les opcions polítiques! Prou ja d'apartheid ideològic!!!

#26.1 Xavier, Sabadell, 31/07/2014 - 10:07

Si són gent que està a favor de la unió (amb Espanya) són unionistes, no és pas pejoratiu. Igual que ens diuen "independentistes" als partidaris de la independència; quin problema hi ha? Això no és cap apartheid ideològic; com s'han d'anomenar, si no, els partidaris de la unitat d'Espanya?

#26.2 Aps, BCN, 31/07/2014 - 11:00

Cert Xavier. Tú pots ser anti-constituciónalista, antidemocràtic, anti-lleis, anti Unió Europea, etc pel teu posicionament independentista.

#26.3 Xavier, Sabadell, 02/08/2014 - 11:41

Aps, tu estàs titllant la meva ideologia d'antidemocràtica i il·legal només perquè difereix de la teva. En canvi, a mi la teva em sembla plenament legítima i respectable tot i considerar que l'actual relació de Catalunya i Espanya és immoral. Sóc jo, doncs, l'antidemocràtic?