Publicitat
Política · 23 de Maig de 2014. 17:34h.

UPyD denuncia una taula de l'ANC a Barcelona

Insta a la Junta Electoral la retirada de les taules de l’Assemblea perquè “no es presenta a les eleccions”

UPyD denuncia una taula de l'ANC a Barcelona

Una imatge d'una carpa de l'Assemblea Nacional Catalana

UPyD ha presentat aquest divendres una denúncia davant la Junta Electoral de Barcelona per demanar la retirada d’una carpa de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) que està instal·lada a la Plaça de Catalunya de la ciutat comtal.

La formació que lidera Rosa Díez també insta a la Junta Electoral que es retirin la resta de taules i carpes que l’Assemblea ha instal·lat en altres localitats catalanes per demanar que es voti aquest diumenge a les eleccions europees i “per la independència. Des d’UPyD apunten que l’ANC “no es presenta” als comicis del Parlament Europeu.

El partit de caire espanyolista ha al·legat que la Llei Orgànica del Règim Electoral General (Loreg) estableix “molt clarament” en el seu article 50 que cap persona jurídica diferent de la que ha presentat candidatura pot dur a terme campanya electoral des de la convocatòria d’eleccions i fins que es celebrin aquestes, segons explica UPyD en un comunicat.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#9 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 25/05/2014 - 19:39

té collons que un partit anomenat unión, progreso y DEMOCRACIA denunciï un fet democràtic com és demanar un vot.

#8 gerard, girona, 24/05/2014 - 09:55

Upyd i colonos sempre van de víctimes.. Estan frustrats perquè no tenen arguments suficients i cerquen les anècdotes, les petites picabaralles...quina pena que fan

#8.1 Carlos, Barcelona, 24/05/2014 - 11:38

Tu si que faa pena !!! La llei es la llei !!! Demócrata de pa sucat amb oli

#8.2 Gerard, Girona, 24/05/2014 - 11:56

Carlos, i tu que ets tan demòcrata, accepteu d'una santa vegada que colono's i Upyd sou una minoria a Catalunya, i que el 70 % dels diputats de la nació estan a favor de fer el referèndum i votar que SI, aviam si us entra al vostre cap demòcrates de fira !

#8.3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 25/05/2014 - 19:41

#8.1

Carlos,
la llei és la llei, i la interpretació d'una junta electoral casposa d'un pais franquista que es fa passar per democràcia europea, donant la raó a una sol·licitud d'un partit d'extremadreta com és VoX, és una altra cosa.

#7 Eduardo González Palomar, Manlleu, 23/05/2014 - 22:15

Muchos en Cataluña creen en esa extraña democracia en la que solo se hace la santa voluntad de los independentistas.

#7.1 raúl, bcn, 24/05/2014 - 15:51

És farà el q el poble catala vulgui, vosaltres els espanyolets aviat ja no pintareu res aquí...

spanish go home!!

#7.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 25/05/2014 - 19:43

#7

Eduardo
et pots posar tan xulo com vulguis, però si el poble català vol ser independent pots pujar-hi de peus que ho serà.
El teu concepte de democràcia sí que és curiós.. no deixar votar al poble què vol és democràcia ara?

#5 lola, bcn, 23/05/2014 - 19:22

nada nada. Que aixo es Casa Nostra (Cosa Nostra) escoltam tú. Es lo que tiene que salgan cada día, pero cada día de la semanita en tv3, catradio,Rac1, Ara...Que se lo han creido¡¡¡¡. Es que...

#4 Gintonik, Ves a Saber, 23/05/2014 - 19:05

Tenen la pell fina..Tant fina que els porus supuren una part del cervellet. L'ANC fa campanya "electoral"? No saben ni llegir l'article que esmenten. Es veu que des de la seva constitució, l'ANC fa campanya "electoral". Al final, acollir un gos abandonat, serà fer campanya "electoral".

#4.1 Das, pena, 23/05/2014 - 20:33

Noooooooooooo, ellos no piden el voto para nadie, ni coaccionan con su presencia el dia de las elecciones

#4.2 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 25/05/2014 - 20:12

#4.1

Das,
als col·legis electorals hi ha una cabina molt maca amb unes cortinetes i a dins hi ha sobres i paperetes de tots els partits. Pots votar el que et surti dels collons i ningú et dirà res, així que no et facis la víctima amb això de la coacció, que se't veu el llautó.