Publicitat
Política · 16 de Maig de 2019. 10:57h.

"Us esteu cagant a la puta tomba de Carles Capdevila"

Lectors de l'Ara retreuen al diari criticar el veto a Iceta com a president del Senat

"Us esteu cagant a la puta tomba de Carles Capdevila"

El diari Ara ha publicat una editorial on critica el veto de JxCat i ERC a la candidatura de Miquel Iceta a la presidència del Senat, fet que ha provocat els insults i retrets de molts lectors i exlectors. Alguns fins i tot retreuen a l'actual direcció de l'Ara no honorar la memòria del fundador del diari, Carles Capdevila, que va morir després d'una llarga malaltia el 2017. Tot i això, molts es mostren convençuts del que opinaria Capdevila al respecte.

L'Ara pregunta, en la seva editorial, "què hi guanya l'independentisme vetant Iceta?" i adverteixen que "impedir l'accés d'algú com Miquel Iceta a la presidència del Senat podria tenir més conseqüències negatives que positives". "Primer perquè resulta difícil de justificar des d'un punt de vista merament jurídic, ja que és potestat de cada grup designar o canviar els senadors, i fins ara els independentistes no han tingut cap problema per votar candidats com Xavier García Albiol o Lorena Roldán".

També assenyala que "si l'independentisme vol ampliar suports, el camí no és trencar ponts amb el PSC, que malgrat tot no té una posició sobre Catalunya equiparable a la de PP, Cs o Vox. És més, votant-hi en contra es facilita el discurs victimista de Sánchez i Iceta i es dona arguments als sectors del PSOE contraris a qualsevol mena de diàleg".

Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#30 Jajajajaja, Bcn, 17/05/2019 - 11:46

Jajajajajaa.....! Ton-tos. Pero molt, eh? Aayyy, canalla indepes, que se us acaba la festa i el viure del Momio. Perque aquest diari no s'aguanta amb les vostres subscricions, sino amb subvencions que paguem tots plegats. Que tanquin, amb aixo estic d'acord. Pardillos.

#29 Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu UN CATALÀ EMPRENYAT AMB ELS QUE PROTEJEN MAS A LOS DE FUERA QUE LOS DE CASA , VETAR A ICETA ÉS LO PITJOR QUE PODIEN FER E.R.C. y JXCAT PERJUDICAN A UN CATALÀ POGUI, 16/05/2019 - 22:28

JO SÓC INDEPENDENTISTA CATALÀ Molt més que ERNEST MARAGALL O EL ALCALDE DE CARDEDEU DE E.R.C. Que cap dels dos u son .Y Tambe critico EL VETO A ICETA No podien fe res PITJOR E.R.C. y JXCAT , Per portar molts problemes a Catalunya i els Catalans NO TOTS SON RICS Con u son els els disfruten de bons sous y privilejios ...

#28 Perico, Matadepera, 16/05/2019 - 20:47

Hispanofobia, guerracivilismo, coprofilia... ¡qué sentimientos tan pudorosos y fraternales!

#27 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 16/05/2019 - 18:49

Leyendo los comentaros a la editorial del Ara se ve con aclaridad que en el nacionalseparatismo hace tiempo que dejo de haber vida inteligente, si es que alguna vez la hubo.

#25 Soloesmiopinion, Tabarnia, 16/05/2019 - 18:46

¿Cómo era aquel mantra que repetían tanto los indepes? Ahh, si: "en democracia se ha de poder hablar de todo", pero ocultan la coletilla: "pero si no me gusta lo que dices te insultaré y si voy en manada te agrediré"