El president de la Generalitat, Quim Torra, ha esbroncat els grups de la oposició -tret de la CUP- per no assistir al judici als polítics independentistes presos que es desenvolupa al Tribunal Suprem. "Us hauria de caure la cara de vergonya", els hi ha etzibat, en resposta a una pregunta d'ERC.
"Sincerament, els grups que no heu anat a cap sessió del judici... estan jutjant a la presidenta del Parlament, a companys vostres... us hauria de caure la cara de vergonya de no ser allà, de no anar a donar suport als vostres companys, d'escoltar-los!", ha considerat.
"Escoltar com estaven defensant la sobirania del Parlament, la inviolabilitat de l'expressió política, de les idees lliures. Això és el que s'està defensant en aquell Parlament. Per què no hi aneu un dia? teniu seients! Aneu-hi! Aneu a escoltar els vostres companys, aneu a escoltar la presidenta Forcadell", ha afegit.
"Us ho demano de debò! Feu-vos aquest favor, a vosaltres mateixos, a les idees de llibertat que també representeu! Aquell PSC que representava tant, que estava al costat dels drets i de les llibertats. En un Parlament es parla de tot i això és el que va defensar la Carme Forcadell", ha sentenciat.
