Publicitat
Política · 14 de Desembre de 2020. 10:32h.

Valls rebutja indultar els presos del procés

Recorda que diuen que "ho tornarem a fer"

Valls rebutja indultar els presos del procés

El regidor de Barcelona pel Canvi, Manuel Valls, ha rebutjat atorgar els indults als presos polítics i, en una entrevista al programa Cafè d'Idees de Ràdio 4 i La 2, ha advertit que "jugar amb la justícia amb aquest tema és sempre molt perillós". Valls ha remarcat que els líders independentistes que compleixen condemna diuen que "ho tornarem a fer". "Aquesta via no és possible", ha reblat.

També ha rebutjat la reforma del delicte de sedició perquè considera que es fa per "raons d'oportunisme polític". "Si no hi ha consens entre la dreta i l'esquerra és molt perillós perquè després ho tornaran a desfer", ha sentenciat.



Manuel Valls, d'altra banda, ha criticat que el PSC "no té les idees clares" i, segons ell, "ha perdut la seva identitat". "Amb qui vol governar? Amb ERC com ho fa a Madrid?, amb Junts com ho fa la Diputació? Que tinguin les idees clares!", ha reclamat.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 Andreu, Mataro, 14/12/2020 - 15:53

Aquest senyor, probablement l'únic professional de la política activa que queda avui a Catalunya, encara te 60 dies per presentar-se com a candidat de consens de les forces constitucionals. Arrassaria.

#7.1 xavi, bcn, 15/12/2020 - 09:08

ja, ja, ja..... vamos el Messi de la politica!!!!! Aquest senyor va ser expulsat de la politica francesa, i ara resulta que es un crack de la politica.....quin nivell, noi!!!

#6 xavi, bcn, 14/12/2020 - 14:35

Aquest es el "senyor" que cobra 85000 Euros del Ajuntament de BCN per no apareixer ni als Plens? I aquest es el vostre model de politic que voleu? Mare de Deu!!!! Aixi ens va....

#6.1 Neferu, Barcelona, 14/12/2020 - 19:03

Te entendemos Xavi, son mucho mejor los del 3, 5, 20%.

#6.2 xavi, bcn, 15/12/2020 - 09:06

No, no son millors, son iguals....a vosaltres el que us va es el "tu más", si us plau no em possis en el mateix sac. Quina pena de pais.... que aquest senyor sigui objecte de elogis en aquest panfleto, es patetic. Diu molt sobre quin pais tenim....

#5 no soy nadie, barcelona, 14/12/2020 - 13:55

Una lástima que se rodeara de gente que le hizo la cama desde el primer momento

#4 Chris, Lleida, 14/12/2020 - 13:44

Si el marqués de Galapagar se sale con la suya y reforman el CGPJ para modificar la pena por sedición y cualquier cosa que pueda atenuar el "ho tornarem a fer", tendremos tantos 1-O como días lleva la meridiana sitiada por quienes se cargan Cataluña. Y nadie evitará que se pueda hacer en otras comunidades llegada la situación.

#3 Ramon, Barcelona, 14/12/2020 - 12:31

Quina pena que aquest senyor no tingui responsabilitats polítiques més importants. Per a mi és un signe més de la decadència de Catalunya el que no utilitzi a la gent preparada i d'ideees clares com el sr. Valls