Publicitat
Política · 26 de Juny de 2021. 10:15h.

Veïns desesperats

Encara tallen la Meridiana malgrat la sortida dels presos del procés

La sortida de la presó dels nou dirigents independentistes condemnats pel Tribunal Suprem pels fets del procés no ha aturat els talls a l'Avinguda Meridiana de Barcelona. El col·lectiu independentista "Meridiana Resisteix" ja va anunciar aquest dimecres que continuaria amb les protestes coincidint amb la sortida dels nou dirigents.

"Els indults als presos i preses polítiques no reparen la repressió del règim autonomista. Ni tan sols garanteixen cap dret fonamental. Cal tombar el règim! Fins a la llibertat, sempre" van escriure en un comunicat. El tall d'aquest divendres ha estat secundat per una desena de persones, que han reclamat també la llibertat de l'activista independentista Marcel Vivet així com el retorn de Puigdemont, Comín, Ponsatí i el raper Valtonyc.

En les darreres convocatòries, els organitzadors dels talls han justificat l'acció, que provoca l'aturada de vehicles en una de les principals artèries de la ciutat, "per aconseguir la llibertat de tantes represaliades polítiques" i per "construir la República".

whatsapp-image-2021-06-25-at-23.20.16.jpeg

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#29 Democracia , Bcn, 28/06/2021 - 23:36

Se puede gener un gran problema porque los independentistas del barrio que no participan en la Manifestación y están hartos pueden ponerse en su contra y provocar altercados y recibir mucha presión para que abandonen el corte diario. Se puede liar parda independentistas contra independentistas. Entonces será el fin de los cortes diarios.

#28 Democracia , Bcn, 28/06/2021 - 23:14

Aquí se juntan bastantes problemas, pero el más grave es que lo que buscan esta gente de mala fe es precisamente es que les agredan o les tiren al suelo, buscan provocar para así ser víctimas del los feixistas y tener una excusa válida para eliminar así los feixistas.y defender su República que nunca llega. La fustracion es su mayor enemigo.

#27 Neferu, Barcelona, 27/06/2021 - 18:42

No quiero ni pensar en las medidas que hace tiempo hubiese tomado el ayuntament si el corte de la Meridiana lo hiciesen los constitucionalistas: a la segunda vez multados y con los mossos encima pero, como son las juventudes Torranas los vecinos a aguantarse meses y meses y sin que nadie los echen

#26 Marcial Heredia, el circo de la tele, 27/06/2021 - 17:59

Qué infelicidad la de estos abuelitos. Hagan algo. Apadrinen a uno, aunque les bloqueen el pasillo o la tualeet con el tacataca, o monten esas filípicas en la meridiana al no haber obras para pasar el rato. Y cálcenles la boina, la vasca con el rabo. Como salidos de de los coros y danzas de Franco. Lo bonicos que están.

#25 Figueras, Figueras, 27/06/2021 - 17:43

Si había algún indepe viviendo en la meridiana, seguro que a estas alturas se le ha quitado el adoctrinamiento de décadas en días...
Lamento por lo que están pasando los vecinos, quizá se debería denunciar a estamentos más altos por la dejadez de funciones de la policía local de Bcn y sus cargos superiores.