Publicitat
Política · 7 de Gener de 2013. 22:02h.

Via lliure per a Portabella?

Esquerra resitua Ester Capella com a senadora a Madrid

Via lliure per a Portabella?

Portabella i Capella, en una foto d'arxiu

L'actual vicesecretària d'Acció Política i Dona d'ERC, Ester Capella, serà la senadora d'aquest partit per designació autonòmica, segons ha ratificat l'executiva del partit liderat per Oriol Junqueras.

El diputat Alfred Bosch li ha donat la benvinguda a través del twitter. "L'Ester Capella ens acompanyarà al flanc de Madrid com a nova senadora d'ERC. Benvinguda a l'equip i a defensar el país des d'on calgui", ha indicat el portaveu independentista al Congrés.

Aquesta decisió de la direcció d'Esquerra podria deixar el camí lliure a Jordi Portabella per encapçalar novament la llista del partit independentista a les properes eleccions municipal.

Capella va ser regidora de l'Ajuntament de Barcelona entre 2007 i 2011, però a les darreres eleccions va ocupar el tercer lloc de la llista, per darrere de Portabella i Joan Laporta. Com Unitat per Barcelona només va assolir dos electes, Capella va quedar fora del consistori.

L'expresident del partit, Joan Puigcercós, sonava com a senador per Esquerra. També va sortir a les travesses el mateix Portabella, però finalment la direcció d'Esquerra ha decidit que sigui Capella la propera senadora.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#13 Laura, Barkeno, 08/01/2013 - 22:40

Tornaré a no votar ERC si és presenta el diplodocus aquest. El Sr. Puigcercós va abandonar la política i s'ha anat a treballar al sector privat. Va començar servint al restaurant Caçadors per pagar-se els estudis. El Portabella, no ha fotut brot mai i ni per servir plats serviria Es despantinaria

#12 Neus, Barcelona, 08/01/2013 - 21:16

Capella deuria ser senadora i candidata a l'alcaldia en comptes de l'Amorós,o Portabella 2. Potser la direcció d'ERC no s'enrecorda, que va ser el menys votat al Congrés Nacional i premia la manca d'ètica política, les conspiracions tèrboles d'aquest, en comptes del bé del partit i la ciutat.

#12.1 Josep Montmany Alvarez, Gràcia, 09/01/2013 - 07:58

Sempre hi ha somiadors que crèuen en la meritocràcia i la combinació guanyadora és la barreja de ser sumís al teu promotor, instrumentalitzar el càrrec previ, oportunisme i ser promotor.
És tant ingrat de llegir com cert. Pere Esteve, Vila d'Abadal, Carretero, Lopez Tena i tants altres.

#11 carracuca, cuca, Barcelona, 08/01/2013 - 21:09

Ja,Ja,Ja, ERC o millor dit la màfia portabellista és l'ùnic grup polític que va tindre la poca vergonya de parlar de renovació, de possar a parir al cap de cartell:Puigcercós quan no va treure bons resultats i ell que els treu pèsims, que porta mesanys que carracuca continua intoxicant per no penca

#10 Ricard Martinez, Barcelona, 08/01/2013 - 20:29

Perdona'm Ester pero no puc estar-me de callar, fa molt de temps que ho faig però tu saps millor que jo que en Jordi, molts altres companys de partit i jo el segon després d'en Jordi tenim molts més mèrits que tu per ocupar aquest càrrec de senadora, pensa't-ho encara estàs a temps de rectificar.

#9 Manolo, Barcelona, 08/01/2013 - 18:56

Tengo que reconocer que este Sr. Portabella, es un gran político. Porque si no, no se entiende de que un persona, de la que no se conoce ningún mérito,, permanezca en el Ayuntamiento comiendo de la sopa boba, tanto con alcaldes socialistas, como convergentes.

Si señor, .que gran político "chapeau"