Publicitat
Política · 26 de Juny de 2017. 18:01h.

Victoria Álvarez diu que Sánchez Camacho és una “traïdora”

“A la justícia, al seu partit i a Espanya”

Victoria Álvarez diu que Sánchez Camacho és una “traïdora”

Victória Álvarez

L’exparella de Jordi Pujol Ferrusola, Victoria Álvarez, ha comparegut avui davant la comissió de l’operació Catalunya i ho ha fet afirmant que l’expresidenta del PPC, Alicia Sánchez Camacho, és una “traïdora”. “Una traïdora a la justícia, al seu partit i a Espanya”, ha reblat.

“A sobre va tenir la barra de denunciar una cosa que havia encarregat ella”, ha afegit acusant Camacho de saber i de permetre la gravació de la Camarga. Victoria Álvarez ha criticat que el PP mantingui “gentussa així "i els ha recomanat" anar amb compte per si porta flors o alguna cosa així ". "Jo era del PP des dels 14 anys, però per a mi és indefensable ara", ha conclòs.

Álvarez ha afirmat que “el PSC va encarregar la gravació de la Camarga” i ha apuntat directament a José Zaragoza. Diu que la gravació va estar durant "molt temps al calaix de Rubalcaba".

També ha assenyalat l'exdirector de l'agència de detectius Método 3 Francisco Marco com a responsable a "la difusió o venda d'aquesta gravació". Sobre el paper del cap de gabinet de Mariano Rajoy, Jorge Moragas, Álvarez ha admès que va ser ell qui li va presentar a Camacho però diu que no creu que tingui molt a veure amb la gravació de la Camarga, tot i que ha matisat: "No poso la mà al foc per ningú".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#9 Cat Show 3%, Bcn, 27/06/2017 - 12:19

Una mujer con personalidad, clase y civismo.
Los ....preguntantes....fatal....y el de Juntspelsi ....quedo como un chorizo el solito.

#8 botifler1914, Sinitaca, 27/06/2017 - 12:08

Alicia siempre haciendo amigas... suerte que ahora sufren sus modelos y sus muletas en Madrid.

#7 pepe.----, andorra, 27/06/2017 - 10:17

solo sanchez camacho? desde q el bigotes echo al licenciado en fisica nuclear, el PP no ha hecho mas q traicionar a sus votantes una y otra vez. Son una panda de mentirosos, falsos e hipocritas, mas o menos, como el resto de los politicos en España. Mucho teatro, pero al final, lo unico q buscan, es montar un gurtel o una aquamed.

#6 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 27/06/2017 - 10:02

Inversió, inversió i inversió. Per espiar-nos millor, és clar. L’estat espanyol ha anunciat avui una forta inversió en el clavegueram català per acollir amb major comoditat el milió i mig d’agents secrets que es calcula formen part de l’Operació Catalunya.

#6.1 pepe.----, andorra, 27/06/2017 - 10:13

millon y medio? mas q de perpiñan, pareces andaluz. El CNI tiene 4000 agentes, aunque sumemos los del ejercito, la PN y la GC no llegan ni al 10% de la cifra q das, y si eso es mentira, el resto, seguro q también lo es. Anda, ves a ver a Sting a los deferlentas de argeles y relajate, q te veo muy estresado con lo de mentir una y otra vez.

#6.2 manuel, Barcelona (España), 27/06/2017 - 11:28

Quién lo ha anunciado? en dónde? medios presentes? Tan importante te crees que te piensa que te están vigilado un millón y medio de agentes. Paranoia: enfermedad mental que se caracteriza por la aparición de ideas fijas, obsesivas y absurdas, basadas en hechos falso o infundados. Definición que os va al dedillo.....

#5 Cat Show 3%, Bcn, 27/06/2017 - 00:20

Y tambien.... dice que los Pujols y sus amigos son unos grandes ladrones y que el PDECAT i Erc siguen siendo sus protectores.