Publicitat
Política · 31 de Març de 2012. 12:36h.

Vila d'Abadal denuncia "pràctiques incorrectes" de Duran

"Que no molestin més la gent que m'avala amb pressions innecessàries"

Vila d'Abadal denuncia "pràctiques incorrectes" de Duran

Duran i Vila d'Abadal

L'alcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, té la preocupació que Josep Antoni Duran i Lleida boicotegi els seus avals, segons informa El País. "Que no molestin més la gent que m'avala amb pressions innecessàries", va instar el candidat alternatiu, que va denunciar "pràctiques incorrectes" de Duran i el seu equip.

Vila d'Abadal aposta perquè Unió defensi amb matisos la independència. En aquest sentit ha assegurat que Convergència es queda curta en apostar per l'"Estat propi" en el seu congrés. Duran, en canvi, ha recalcat que CDC i Unió no defensen el mateix, encara que va recordar que els seus objectius són "complementaris".

Segons el líder democristià, l'estratègia no pot ser la mateixa perquè CDC perdria la seva raó de ser. "Si no hi hagués diferències entre les posicions i estratègies entre els dos partits, de fet CDC no s'hagués fundat. Es podrien haver fet d'Unió ", reflexiona Duran.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#8 Jordi, Tarragona, 02/04/2012 - 08:57

No patiu!!!! L'aparell (és a dir, en Duran i els quatre que li aguanten la cadira) vol impedir en Vila es ougui presentar en igualtat de condicions. De fet, l'aparell sempre ha procurat impedir que aquells que no deuen res a ningú no tinguin ni veu ni vot. Però de moment s'estan "cagant"......

#8.1 Pere, Sant Feliu de LL., 02/04/2012 - 11:29

#8

Jordi tens mes raó que un sant...

#7 Rufí, Figueres, 01/04/2012 - 02:34

Tant és l'un com l'altre. Tot és Opus Dei i cil i merda amb el PP.

Mireu si en viu de bé:

http://www.elpais.com/fotogaleria/horas/sombra/Duran/elpgal/20100715elpepunac_1/Zes/1

#7.1 Bernat, Manresa, 01/04/2012 - 19:21

Esolta Rufi! ets una mica ridicul. Què pretens ?que una persona que té la responsabilitat d'un polític d'aquest nivell, sent del partit que sigui, estigui en una pensió i esmorzi un café amb llet al bar de sota?... a mi el que m'importa és que gestionin el que és de tothom de manera correcte.

#7.2 clar i català, barcelona, 01/04/2012 - 20:14

no cal que dormin a una pensió, ha Madrid hi ha força hotels de 4 estrelles que pot dormir-hi per 50 euros nit, Ellls dormen al Palace hi en suite, pots veures les habitacions i els preus a la seva pag, l'habitacio mestirada des de 150 minin per nit, això és malbaratament de diners publics

#6 Francesc, BCN, 31/03/2012 - 19:47

Penso que ens hauriem de afiliar a UNIÓN uns tres mesos per així poder votar al Vila d´Abadal. El Durante y Lérida farà qualsevol cosa per mantenir el seu xiringuito.

#5 jajajajajjaaaaa, barceloan, 31/03/2012 - 19:13

jajaajajaaajajj quin parell . el bla bla bla no es el que volia una Catalunya independent amb l´exercit espanyol i la monarquia ? jajajjajaaa

#4 pepito, barcelona, 31/03/2012 - 14:34

lógico. el sr duran ve peligrar su suite en el Palace (450 euros diarios pagados con nuestris impuestos) y despues de 30 años le da pereza empezar a trabajar aunque trabajo en los lobis farmaceuticos no le faltaria.

#4.1 joan , barcelona, 31/03/2012 - 17:44

ni tampocli faltara l'ajuda d'un president de futbol dela capital del reina i empessari, però amb fa por que li hahin de pagar la resta dectalans el favor A canvi del rescat de unes auttopistes a la capital del reina