Publicitat
Política · 20 de Juny de 2018. 12:08h.

"Vostè em donarà lliçons de diàleg?"

Arrimadas li retreu les "lliçons de moral" a Torra

"Vostè em donarà lliçons de diàleg?"

La líder de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha retret al president de la Generalitat, Quim Torra, que demani diàleg però alhora no vulgui coincidir amb el Rei Felip VI pel discurs que va fer dos dies després del refrèndum de l'1 d'octubre.

"Vostè em donarà lliçons de diàleg?", li ha preguntat la líder de l'oposició que ha afegit que si "li donarà lliçons de moral" quan "acaba de dir que no vol coincidir amb el Rei en un acte públic". Arrimadas ha demanat a Torra "què pensa fer" per superar la situació de conflicte social a Catalunya i li ha demanat que condemni "la violència del CDR que va impedir un acte a Cervantes".

Torra ha contestat a Inés Arrimadas que "per començar, convidar-la a vostè al Palau de la Generalitat". En aquest sentit, ha recordat que Arrimadas es va negar a reunir-s'hi i ha lamentat que "no vingués".

Finalment, el president afirma a Arrimadas que també va llegir 'El Quijote' i ha dit que "el considero tan simbòlic com el llaç groc, perquè és també una expressió de llibertat". "Vostè em diu que condemni, i jo condemno qualsevol acte de violència, però condemni vostè que hi ha presos polítics", li ha reclamat.

Publicitat
Publicitat

45 Comentaris

Publicitat
#11 opinador, Barcelona, 21/06/2018 - 06:33

cómo es eso que hace Torra? ha, sí, condeno la violencia con la boca pequeña pero financio a los grupos violentos con el dinero de todos, muy al estilo Mussolini

#10 Albert Escarré Puig, Barcelona, 20/06/2018 - 18:47

#27

¡¡ Ánimo, Inés, que vales más en oro que cien veces el peso del Torra. Ya sabes que el separatismo ha adulterado el significados de muchos términos ; DIÁLOGO, pero con el SÍ o SÍ, sin condicionamientos, CONVIVENCIA, y han roto la convivencia en muchas familias, en la sociedad catalana. SON LA ETERNA VERDAD,por Ej. La Rahola en TV3

#9 Khan, Barcelona, 20/06/2018 - 18:07

¿ Como cuidadanos han ido el partido mas votado en votos y escaños que resto de cada partido? Algo va mal o lo que dicen que representan los catalanes en realidad no representan.

#8 Jordi BR, L'H, 20/06/2018 - 16:11

Arrimadas quan encara no t'has recuperat del bany de Terribas, ara va el president i et deixa en evidencia. Ell condemna tota violencia, mentre tu condecores els GC que es pixaven des dels balcons sobre la gent i estomacaven l'1-O. Arrimadas el vostre populisme feixista té caducitat, afortunadament per la convivencia a Catalunya

#8.1 Singlot, Barcelona, 20/06/2018 - 17:20

Perdoni vosté però de quin bany de la Terribas em parla?

Terribas és una sectària filoseparatiste q cobra 400 mil € amb l'unic objectiu de destrucció del discrepant q respecta les leis, Estatut i Constitució. El millor per la democràcia, pluralisme i la convivencia sería tancar aquesta ràdio de l'odi, també TV3, en cuant abans millor.

#8.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 20/06/2018 - 17:42

¿Que condemna tota violència? Tu estàs flipat? Quantes agressions dels CDR ha condemnat? Espero links.... Assegut, es clar.

#8.3 Jordi BR, L'H, 20/06/2018 - 18:25

Sr Singlot, en primer lloc em sembla que ha escoltat molt i molt poc a Terribas. En la darrera entrevista encara estem esperant que la poc lluminosa Inés respongui a les condecoracions dels GC castigadors o al poc respecte pels simbols de Catalunya. Per cert tot i estar ben pagada caldria no confondre sous amb pressupost del programa

#8.4 Jordi BR, L'H, 20/06/2018 - 18:27

Soloesmiopinion, en el video que esta una mica mes a sobre de la noticia si el cliques i escoltes amb atenció, torra condemna qualsevol acte de violencia que es produeixi. Ayyyyyy que quan no convé ens fem els sords ehhhhh.
Ara esperare assegut a que em donis un link criticant la paga a Billy el niño , el GC torturador...ehhh que espero

#8.5 Soloesmiopinion, Tabarnia, 20/06/2018 - 20:18

No serveixen les condemnes vagues i generalistes, això també ho feia Batasuna mentres homenatjava els terroristes etarres. He dir un link on condemni la violència dels seus, dels teus

#8.6 opinador, Barcelona, 21/06/2018 - 06:34

pobrecillo Jordi, lo peor es que se cree lo que escribe

#8.7 Jordi Br, L'H, 21/06/2018 - 12:52

No em facis riure. Vols escriure tu la condemna amb les teves paraules i que la llegeixi ben a poc a poc.
Estic esperant el teu link dels torturados de la Guardia Civil que cobren una paga que paguem tots gràcies als feixistes de C's i PP que us tenen enganyat i us fan fer el ridícul dia rera dia. torneu a la democracia, si us plau

#7 botifler1914, Sinitaca, 20/06/2018 - 14:33

Deberian cerrar el Parlament, con el televoto iriamos mejor.

#7.1 Jesús, Murcia, 20/06/2018 - 16:44

En eso estoy de acuerdo. En la era tecnológica que estamos, en aquellos ámbitos que los ciudadanos pudiéramos votar telemáticamente los asuntos en liza, la democracia representativa debería ceder el paso. Pero claro, es más fácil que las multinacionales compren a tres polítcos que no a millones de ciudadanos. Nunca lo veremos.