Publicitat
Política · 28 de Novembre de 2013. 10:23h.

"Vostè està malalta!"

El diputat d'ERC, Joan Tardà, i la periodista Carmen Tomás s'insulten a Cuatro

El diputat d'ERC, Joan Tardà, durant Las Mañanas de Cuatro, va etzibar a la periodista Carmen Tomás que "vostè està malalta, vostè està molt malalta!". "El malalt és vostè, que té un CAC que vol posar mordasses als periodistes!", va replicar Tomàs. "Vostè està posant el dit a l'ull als periodistes, deixant-los sense parlar, posant-los multes. Això és vostè i el seu partit!", va afegir, a crits.

"Que ridícula és, dient tantes falsedats!", va lamentar un Tardà, que no obstant això va afegir que "les estupideses de vostès a nosaltres ens ajuden molt". "Si a algú hauríem de subvencionar és a tots els 'fascistones' com vostè que van calumniant. Vagi dient ximpleries", ha afegit. "Jo dec ser feixista, però no poso un milió d'euros de multa a un periodista", va replicar Tomás a un Tardà al qual li va fer "riure molt".

Imatge del programa
Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#36 licus, bcn, 30/11/2013 - 09:05

Los independentistas son unos fanáticos con el coco comido que solo les interesa comer el coco a las nuevas generaciones.

#34 Herodot, Barna, 29/11/2013 - 11:31

Cada societat té les seves conviccions i valors .En una situació com aquesta de manca de comprensió i mala convivència durant segles,s'ha de fer com als matrimonis:divorci.

#33 sr Pepito, Lérida, 29/11/2013 - 09:43

Ella en ningún momento le insultó , ella sólo dijo la verdad : que él y su partido son unos represores que quieren amordazar a la prensa crítica con el nacionalseparatismo . El sr Tardá se vío acorralado argumentalmente y la única salida q le quedó para no aceptar la verdad fue insultarla .

#32 Antonio de Viladecans, sumate.cat, 28/11/2013 - 20:38

los del pp como esta señora son nietos de los fachas de toda la vida

#32.1 joan, barna, 29/11/2013 - 20:46

y tu eres un simplista progre como los de toda la vida..de los que habéis ayudado a la izquierda a hundir este país cada vez q habéis tocado poder..

#31 Eva G, Fort Pienc, Barcelona (España), 28/11/2013 - 20:34

¿Ahora el CAC hará un informe sobre Cuatro, para ver si también puede censurarla?

A Intereconomía y 13tv se les persigue por ser católicas y de derechas. Los mismos tertulianos aparecen en Cuatro, la Sexta y Telecinco (al mediodía y el sábado por la noche), y no les pasa nada. Raro, raro, ¿no?

#31.1 Cesc, BCN, 29/11/2013 - 01:29

Home, faltaria més, serán de dretes però saben perfectament que no es bo mossegar la mà que et dona de menjar, i si el que paga diu que blanc pues blanc i si diu que negre pues negre!.