Publicitat
Política · 18 d'Agost de 2019. 20:13h.

Vox contraprograma una passejada per la República

Espanyolistes i indepes coincideixen a Salou

Espanyolistes i independentistes han coincidit aquest diumenge al passeig marítim de Salou, després que Vox i la Plataforma per la Democràcia i la Llibertat hagin finalitzat els seus respectius actes. Els Mossos d'Esquadra han muntat un cordó de seguretat en el punt de confluència per evitar possibles aldarulls.

Uns 300 independentistes, convocats per la Plataforma per la Democràcia i la Llibertat, han realitat una passejada “per la República” des del Passeig Jaume I fins l'Espigó del Moll. Els assistents han cridat consignes a favor de la “independència” i han exigit l'alliberament dels “presos polítics” i el retorn dels “exiliats”.

Per la seva banda, Vox ha convocat 200 persones per contraprogramar la manifestació independentista a la localitat tarragonina. El partit ha celebrat una concentració a la font lluminosa del Passeig Jaume I per “fer front a les mentides” de l'independentisme i defensar “la neutralitat política”. Entre els assistents hi era l'erodiputat Jorge Buxadé.

75464-indepes.jpg

Concentració de Vox a Salou
Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#7 Fabián, Manlleu, 19/08/2019 - 21:24

Somo españoles que vivimos en nuestra autonómia catalana venidos, nacidos y tenemos el mismo derecho a manifestarnos que los separatistas fascistas somos personas que reinvidicamos la unidad España por encima de los partidos políticos se han de la ideología que se han, fomo parte de esta gran región y esta nación a la cual llamo España.

#6 FRAN BCN, Bcn, 18/08/2019 - 23:04

Sincerament, calia la.mani d'uns i altres?

#5 L. Mariners Vall, Zona cercana a Amposta, 18/08/2019 - 21:01

corporativos y los de clase, a saber USTEC-STE'S, Intersindical CSC. CCOO, ASPEPC. CGT, UGT, USOC y CSIF.
En función de intereses darán versiones similares o antagónicas a lo explicado por mi persona.

#4 L. Mariners Vall, Zona cercana a Amposta, 18/08/2019 - 20:59

se tenga un número bajo, se puede quedar sin trabajo. En caso de elección, cuando no son propuestos se prioriza el número.
Todos los sindicatos, dicen que con la Autonomia de Centres, con el Decret de Plantilles y demás NO hay ni libertad ni democracia.
Es tan fácil si no lo creen que en septiembre se comuniquen con los sindicatos de enseñanza

#3 L. Mariners Vall, Zona cercana a Amposta, 18/08/2019 - 20:57

propuestos, pasan por delante las propuestas - antes quien más trabajaba elegía. Es decir, cuanto más se trabajaba el número era inferior y se podía elegir. Ahora con las propuestas, no se tienen en cuenta los servicios prestados y si la directora de turno o el director de turno, por hache o por be, no le caes bien, no te propone y salvo que