Publicitat
Política · 26 de Novembre de 2021. 21:35h.

Vox denuncia que un mena atraca una treballadora del Parlament

També que l'han agredit “amb un cúter”

Vox denuncia que un mena atraca una treballadora del Parlament

El diputado de Vox, Antonio Gallego, ha denunciado que una trabajadora del Parlament ha sido atracada y agredida por un mena, quien la habría cortado con un cúter.

“Mar es una trabajadora del parlamento catalán. Es limpiadora y entra bien pronto a trabajar. Esta mañana, un mena que duerme cerca del Parlament la ha atracado, cortándola con un cúter. Ya hemos exigido actuaciones contra esta chusma. Todo nuestro apoyo y cariño, Mar”, ha explicado Gallego.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#9 Juan Ricart, Barcelona, 27/11/2021 - 18:41

Bueno, nos queda el consuelo de saber que lo hacen para pagarnos las pensiones.

#8 Papers per a tothom!, Sodoma, 27/11/2021 - 16:01

Volem acollir! Papers per a tothom! Cal fer més pedagogía y conscienciació social i despenalitzar els delictes. Cantem al uníson el Kumbayà i implementem la nostra filosofía Happy Flower multiculti. Ep! No tots qui defensem això som vividors i paràsits funcionarials...un diu que va treballar i cotitzar una setmana en una empresa privada.

#7 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 27/11/2021 - 12:24

A Sant Higini aquestes coses no passen: els de Vox tenen terminantment prohibida l'entrada a la nostra urbanització!! No permetrem que creïn conflictes i posin en perill la convivència!!

Quanta dignitat!!

#7.1 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 27/11/2021 - 18:26

Molt ben dit, xicot!! Estic amb tu!! Ets un digne descendent de l'estirp dels 9 barons de la Fama!! Otger Cataló estaria orgullós de tu!!

Pasqual, dona-li una propina a aquest noi tan simpàtic!!

#6 Marcial Heredia, el circo de la tele, 27/11/2021 - 09:18

Pobrecito, con un cúter, no tenía dinero para una katana, o una navaja suiza, ni un revólver 500 S&W Magnum.

#5 Yomismo, Sevilla, 27/11/2021 - 03:26

Serán racistas los de VOX y la limpiadora por quejarse que de que un ser luz y Nou Catalá le haya hecho una caricia a una limpiadora con mayor cariño.

#5.1 Uno, Una, 27/11/2021 - 09:49