Publicitat

Independentistes escridassen el president de C's a les portes del Parlament

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha estat escridassat per independentistes quan arribava al Parlament, on s'ha de votar en un  ple extraordinari la proposició de llei per demanar al Congrés que traspassi les competències per fer la consulta. Rivera ha rebut xiulets i crits d'independència.

La proposta tirarà endavant perquè ja té el suport de Convergència i Unió, Esquerra i Iniciativa, els mateixos grups que van acordar la pregunta. Tots, excepte la CUP, que finalment s'abstindrà perquè creuen que Catalunya no hauria de demanar permís per fer una consulta.

Pel que fa als crítics del PSC, Àngel Ros, deixarà l'acta de diputat perquè no vol votar en contra de la resolució, com ha decidit el seu partit. La resta, almenys tres diputats -Joan Ignasi Elena, Núria Ventura i Marina Geli-, no s'hi han pronunciat obertament, però ahir van deixar entreveure que podrien trencar la disciplina de vot.

Independentistes, al Parlament
Publicitat
Publicitat

82 Comentaris

Publicitat
#33 luigi longo, bcn, 16/01/2014 - 19:09

Ya veo que el tema del día son los abueletes separatistas que han dedicado su mañana y lo que les queda de energías a berrear contra los que les caen mal mientras aplauden a los nuevos héroes nacionales. Esto por lo menos da para un nuevo culebrón de TV3, démonos prisa antes de que la cierren.

#33.1 Uno que lee, Barcelona, 16/01/2014 - 20:26

Exactamente lo mismo que haceis vosotros cada dia por estos bajos...

#33.2 CanRauxa, Seva, 16/01/2014 - 20:45

zzzzz. Sis-plau, que algú m'avisi quan aquest jan acabi de repetir el mateix mantra a totes les notícies d'aquest diari...

#30 Oscar, Barcelona, 16/01/2014 - 16:23

Em sembla molt ilustratiu que cridin "independencia" amb el braç dret aixecat...

#30.1 Guillem, PPCC, 16/01/2014 - 18:55

Quina mania...els del braç en alt son els de la vostra constitució.

#29 Miquel Lllomo, Figueres, 16/01/2014 - 16:09

És normal que el xiulin després que ell hagi amenaçat de mort als catalans, demanat boicot contra les empreses i els treballadors catalans i hagi robat com ho ha fet.

No hi ha enemic més gros dels que vivim a Catalunya que el racista d'en Rivera.

#29.1 agus_bcn, Bcn, 16/01/2014 - 17:23

No se de donde te inventas lo que dices, es mentira, os da miedo Rivera, acabará con vuestro chiringuito

#29.2 M.C., Barcelona, 16/01/2014 - 17:39

Como siempre mintiendo , soys patéticos, para amenazas las que habeís gritado esta mañana diciendo os vamos a matar. Bon vent!!

#29.3 N'estic farta, Barcelona, 16/01/2014 - 17:57

En el fondo, tengo ganas de que llegue ya la maldita independencia, para que esta panda de paletos se enteren de lo que vale un peine. Lástima que no lo veremos...

#29.4 Guillem, PPCC, 16/01/2014 - 18:56

Como acabara con nada con 20 diputados de 135? Pactara con la sobres-camacho o con el lider navarro para tener...OH WAIT 45 diputados de 135?

#28 Jordi Vemello, Badalona, 16/01/2014 - 16:08

A la gent no li agraden els corruptes com en Cañas i en Rivera. Per això l'han xiulat.

#28.1 BEJOTA, BCN, 16/01/2014 - 16:51

Jordi:Li recordo que la paranoia ,és una greu malaltia mental.

#28.2 N'estic farta, Barcelona, 16/01/2014 - 17:58

Tan corruptes com la família Pujol i com molts membres de CiU?

#28.3 hispano, cERCrrupCiU, 16/01/2014 - 18:56

O como los corruptos de ERC. O como los recortadores de sanidad de ERC que le quita al Clínicos presupuesto y se lo da a la privada Barnaclinic. Los separatas estáis de mierdas hasta el cuello.

#27 BEJOTA, BCN, 16/01/2014 - 15:59

NO SERVEIXEN PER RES MÉS AQUESTS TRECAPATRIES. TOT EL QUE NO SIGUI ODI I RANCUNIA CONTRA L'ESTAT ,ÉS CAUSA DE XIULADES.