Publicitat
Política · 10 de Gener de 2016. 22:05h.

Xiulets al Rei al Parlament

Quan Forcadell ha dit que informaria de l’elecció del nou president

Quan la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha anunciat que l’elecció es comunicaria al rei han sonat a l’hemicicle de la cambra xiulets en contra. La llei estableix, en efecte, que el nomenament ha de ser comunicat al cap de l’estat.

Puigdemont ha estat investit 130è president de la Generalitat amb 70 vots a favor -els 62 diputats de Junts pel Sí i 8 de la CUP-, 63 vots en contra dels diputats de Ciutadans, el PSC, Catalunya Sí que es Pot i PPC i les abstencions de Gabriela Serra i Josep Manel Busqueta, diputats de la formació anticapitalista.

Una estelada, a l'hemicicle
Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#5 Carlos Gomez, Bcn, 12/01/2016 - 02:59

Aquesta gent son la ostia
Nomes els hi agrada sortir a TV3 presumint de paquet perque els vegin la familia i els amics pero quan algun jutge els hi pregunta el perque de tot pelgat sempre dieuen el mateix: que eran uns voluntaris als que sels hi havia anat el cap i que tot era una broma .
Es fantas

#4 Neferu, Barcelona, 11/01/2016 - 21:02

Hombres hechos y derechos rigiendo los destinos de las gentes y comportándose como adolescentes mal educados. Puesto que los hemos votado es pues lo que nos merecemos.

#3 Ernesto, Vilassar, 11/01/2016 - 00:38

Su Majestad refrendará a un presidente autonómico, como emana de la Constitución. Esa es su función.

#3.1 ambaixadorCAT, UK , 11/01/2016 - 09:45

Si, serà l'últim president de la generalitat que haurà de refrendar.

#3.2 en-bajador, RE, 11/01/2016 - 10:53

#3.1

ambaixador se paga menos en Betanwin a que el Betis ganará la liga a que el rey será el último presidente autonómico de Cataluña en refrendar...

#2 Lola Garcia Rufián, L'Hospitalet ( Barcelona), 10/01/2016 - 22:55

Los han cortado...los pitidos digo...
Tranquilos...el Rey se ira como su bisabuelo si hay cotarro, q lo habrá... aunque mejor q no.
Por cierto la República cuesta igual o peor q la Monarquía...parlamentaria!
Un presidente de la República cuesta lo mismo y se necesita también un presidente de Gobiet

#2.1 ambaixadorCAT, UK , 11/01/2016 - 09:43

Pero un cap d'estat d'una República és escollit DEMOCRATICAMENT. Ja entenc que molts nacionalistes espanyols aquest concepte no el teniu molt clar, i us fa més aviat fàstic, així que s'entén que no mencionis aquest punt en el comentari.

#2.2 en-bajador, RE, 11/01/2016 - 10:45

#2.1

ambaixador... ¿UK es Reino Unido?, ¿ya le has contado a los nacionalistas británicos los beneficios de sustiruir a la Reina Madre por un Charles Mountainup para que foragite a los invasores?

#2.3 Lola Garcia Rufián, Barcelona, 12/01/2016 - 09:55

Embaixador CAT uk:
Elegido democráticamente ???
Como al Puigdemont??? Iba en las listas de candidato???
Jejeje le recuerdo Sr. Embaixador q ha sido escogido a dedo x políticos !!
No fabule!!!

#2.4 Lola Garcia Rufián, L'Hospitalet ( Barcelona), 12/01/2016 - 10:00

Ah!
Embaucador CAT uk:
Nacionalista lo serás tu...para mi ser nacionalista es ser totalitarista! En todo caso soy legalista la única forma de ser democrático...en estos tiempos! Tanto en República como en Monarquía Parlamentaria!!!
Te he cambiado a embaucador pq es lo q pareces!
Perdona no quiero of

#1 Bcn, Bcn, 10/01/2016 - 22:27

Espero que a la primera llei que es saltin vagón directes a la garjola.

#1.1 ambaixadorCAT, UK , 11/01/2016 - 09:47

Tu el que segurament esperes és que vagi a la presó per pensar diferent, i utilitzes aquest pretext. No és saltaran lleis : crearan les lleis de l'Estat català d'acord amb el pla de govern votat democràticament, i les compliran.

#1.2 en-bajador, RE, 11/01/2016 - 10:49

#1.1

ambaixador... saltarse la ley es simplemente saltarse la ley, no es ni pensar ni diferente ni crear un ley nueva. Partiendo de que no tienes claros estos básicos conceptos...