Publicitat
Política · 7 d'Octubre de 2019. 19:35h.

Zasca de Lorena Roldán a Sabrià

“Vostè em parla a mi de circ amb la impressora al Congrés?”

La líder de Ciutadans al Parlament, Lorena Roldán, ha retret al portaveu d'ERC, Sergi Sabrià, que acusi a la formació de convertir l'hemicicle en un “plató de televisió” recordant-li que el líder dels republicans al Congrés dels diputats , Gabriel Rufián, va treure una impressora i unes manilles durant un debat parlamentari.

“Senyor Sabrià, que vostè em parli avui aquí de xou, de plató de televisió, doncs que vol que li digui… vostès, als quals hem vist treure la impressora al Congrés i les manilles, em parla a mi de circ i de plató de televisió amb la impressora al Congrés dels diputats?”, ha contestat Roldán a Sabrià.

El portaveu d'ERC al Parlament ha considerat que Cs “són els amos de convertir el Parlament en un plató de televisió”. “Són millors que nosaltres en jugar aquesta partida. Però aquí no es ve a jugar a això. Això no es guanya a la tele. Vostè és incapaç d'arribar a acords, ha manifestat. Sabrià també li ha etzibat que “mai serà presidenta de la Generalitat”, perquè “el seu partit va néixer per a la confrontació”.

Gabriel Rufián va mostrar una impressora durant un debat al Congrés
Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 08/10/2019 - 09:12

en la Trinitat Vella o Nova, en Poblenou o bien en Badalona.
Lo demás es envidia insana por más que se haya ido al dentista cuando se tiene dinero.

#4 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 08/10/2019 - 09:11

los hechos, de vientos de cola a vientos de cara y situación política, pueden aplicar cientos de miles de medidas, dejando sine die la aprobación vía BOE de múltiples cosas. O incluso minorar ingresos para indignar más a los caricontecidos funcionarios pro-prucés con poca o insignificante antigüedad de la Generalitat.
Mejor cenar en la Nou Bar

#3 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 08/10/2019 - 09:09

detención ilegal o juegos erótico políticos. Que yo no digo en ningún caso, debiendo quedar meridianamente claro que no hablo ni del Sr. Juan Gabriel Rufián i Romero ni de nadie en concreto. Todo de forma presunta si alguien o más de uno o de una se pueda dar por aludido.
Además más vale cenar ya nada de última cena, porque según se acontezca

#2 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 08/10/2019 - 09:08

se obtuvo una carrera de primer ciclo y/o de segundo, decir que no se fue a Academia alguna habiendo ido, enfadarte y no cenar con tu amigo con padre soldador o forjador incapaz pensionado.
Las esposas, entraríamos en el tema íntimo de la sexualidad, salvo que el contexto sea policial. O esgrimirlo policialmente para usar privadamente en una

#1 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 08/10/2019 - 09:06

Les manilles i el folre, es pedrastía según y como vayan los hechos probados. Nada de indicios. Como lo del "casteller" que hizo gala de su "PENEdès" presutamente según se dijo, francamente o falsamente.
La impresora puede valer desde para imprimir billetes hasta C.V. falsificados, omitiendo o loando logros/situaciones.
Ejemplo los años en q